Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Näpp, inte för att vara tillräckligt säker för paranoida jag. Jag körde flera olika program och fick olika bud så då var det bara att formatera OS-partitionen.

Jag kanske tog i för mycket men iom att jag har jobb på datorn vill jag vara säker. Jag misstänker att det hela hände under påsk (fest och jag var dum som inte låst datorn) och känner mig tillräckligt som en idiot *händer inte igen*

Mitt kära ex (aka Datanörden) sa ju glatt att det är bara att formatera eländet... tur för honom att han är snäll och ställer upp som datasupport för just då var jag INTE glad :p
Min laptop har samma åkomma :down: ska nog dumpa den på en vän nån dag :p

Näpp, inte för att vara tillräckligt säker för paranoida jag. Jag körde flera olika program och fick olika bud så då var det bara att formatera OS-partitionen.

Jag kanske tog i för mycket men iom att jag har jobb på datorn vill jag vara säker. Jag misstänker att det hela hände under påsk (fest och jag var dum som inte låst datorn) och känner mig tillräckligt som en idiot *händer inte igen*

Mitt kära ex (aka Datanörden) sa ju glatt att det är bara att formatera eländet... tur för honom att han är snäll och ställer upp som datasupport för just då var jag INTE glad :p

Surt om man har mycket man vill spara + program. Jag skulle nog göra allt för att slippa ;)

Min laptop har samma åkomma :down: ska nog dumpa den på en vän nån dag :p

Det är jag som är vännen andra dumpar datorer på... :cautious:

Särbon kom med följande när jag klagade över att det är jobbigt att ominstallera och fixa allt som man vill ha det: "Ja, det är jobbigt" varpå jag svarar: "Men du har ju för 17 aldrig gjort det?!" han svarar: "Nej, jag vet" :mad: Finns en VISS risk för att han blir tvingad att sitta med under hela processen när han köper ny dator om jag inte blir rejält kompenserad ;) :D

Har precis haltat hem och sitter nu och förbannar mitt idiotiska val att inviga mina nya sandaler just idag

Surt om man har mycket man vill spara + program. Jag skulle nog göra allt för att slippa ;)

Jag behövde "bara" fixa OS-partitionen (en hårddisk, två partitioner), alla annan data (dvs jobbdata) är intakt. Den har jag dessutom alltid på en extern hårddisk om något sådant här skulle hända. Det suger ändå, det har typ tagit en hel dag att fixa allt.

Det är jag som är vännen andra dumpar datorer på... :cautious:

Särbon kom med följande när jag klagade över att det är jobbigt att ominstallera och fixa allt som man vill ha det: "Ja, det är jobbigt" varpå jag svarar: "Men du har ju för 17 aldrig gjort det?!" han svarar: "Nej, jag vet" :mad: Finns en VISS risk för att han blir tvingad att sitta med under hela processen när han köper ny dator om jag inte blir rejält kompenserad ;) :D
Efter fem år som sambo till en data- & systemvetare så har jag blivit dataanalfabet. Löjligt men sant! Nu utnyttjar jag hjälp från hans vänner som tycker synd om mig istället :o :angel: :D

precis avslutat ett styrelsemöte (telefonmöte) och slötittar på en brittisk TV-serie om gravida kvinnor.
Jag är inte intresserad av graviditeter och barn, men brittiska tv-serier kan ju handla om preeeeciiiis vad som helt och ändå vara helt lovley :love: (ääälskar brittisk engelska!).
Lång dag med många ridna hästar och lite annat jobb också. Borde fakturera kunder men förhalar framför tv:n

Är kissnödig.
waterfall.gif

I morse at jag frukost med maklaren klockan 8 och jag har rusat runt som en ratta i ett hjus sedan dess ... nu 11 timmar senare har jag krashat i soffan ... Maklaren och jag ska ut och dricka vin om ett par dagar ... I dag har vi accepterat ett bud pa farmen. Det ar verkligen en "bitter sweet" kansla. Jag ser verkligen fram emot nya aventyr ... samtidigt som jag kommer att sakna mycket harifran.

Behover mer vin ... kanner mig sa nojd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 551
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar