Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker de sista klunkarna av mitt morgonkaffe. Jag är gravt koffeiniserad men försöker idka självbehärskning och dricker sällan så mycket som jag egentligen vill (pga magen). Vilket resulterar i en känsla av :nailbiting: varje morgon, när jag häller upp sista koppen och inser att morgonens ranson är slut. :cry:

Har haft/har ett väldigt långt och avgrundsdjupt skrattanfall. På grund av min fel postning i guilty pleasures tråden.

Det hände liksom, efter dödsfall i familjen och en hel hop andra ledsamma saker som har hänt sen årets början så började jag fundera på om jag tänkte ligga och kräla på botten resten av livet (det har ju liksom känts som det). Men det finns tydligen lite humor och glädje kvar där inne någonstans :D

Fast jag tyckte det var en väldigt spännande guilty pleasure... :D

Skratta är bra. Samma dag pappa gick bort började jag ringa runt och berätta. Flera gånger skrattade vi genom tårarna när vi mindes saker vi varit med om tillsammans med pappa. Vi får aldrig förlora glädjen med de vi förlorat även om vi sörjer förlusten av dem *stor kram*

------
Själv håller jag fortfarande på att ominstallera datorn... ja, jag har verkligen skitkul :wtf:

Jag försöker motivera mig till att laga mat och förbannar att jag inte har ärende in till samhället så jag kan köpa med mat när jag ändå är där.

Här regnar det, kollar Star trek och dricker kaffe.
Funderar på vad jag ska fortsätta packa upp, men det blir nog böcker så förrådet blir tömt nån gång :)

Soffan igen och planerar att stanna här ett tag. Innan idag har jag jobbat lite, gett hästarna mat, dammsugit lite och ätit. ( haft sönder soptunnan med:grin:)
( förra veckan drog jag av locket till sopkärlet i köket,,)

Jag väntar på att min man ska komma hem med min kebabrulle :d

Å så måste jag resa mig för att gå och kissa, jävla typiskt när man precis satt sig i soffan :cautious:
Har lugnat ner mig nu från i förmiddags. Skulle bara lämna in ett urinprov på labbet och trodde det skulle gå snabbt. Liksom Hej och varsågod och sen gå.
Men nej. Först en nummerlapp till receptionen för att säga till att jag vill lämna det. Och sen en ny kölapp till labbet för att få lämna det. Seriöst, vänta minst (!) en halvtimma för att få lämna in skiten. Jag fick ett mindre raseriutbrott inombords och gick därifrån och hällde ut provet på toan på jobbet :o
Ska gå tillbaka med ett nytt prov en annan dag när jag vaknat på rätt sida :angel:

Kollar på Sveriges yngsta mästerkock och funderar på om min kassa axel orkar med en Ojo de Dios idag eftersom den inte blev gjord igår. Funderar på mönster också, om jag klarar att göra en blomma?

Jag kan ha fel men jag har något märkligt minne av att det var någon som är misstänkt lik dig som skulle RENSA ur sin garderob inte FYLLA på den... men visst, jag kan ha fel :)

:D

-----
Själv håller jag på att stålsätta mig inför att flasha OS-partitionen... FAN vad jag hatar allt vad hackare/malwareidioter heter :rage: :rage: Japp, har fått trojan och kan helt enkelt inte skrubba bort den så det blir nuke 'em. Seriöst, hade jag ett as som gör sådana grejor framför mig skulle det bli medeltida! :mad:

Inget Antivirus som tar det?

Inget Antivirus som tar det?

Näpp, inte för att vara tillräckligt säker för paranoida jag. Jag körde flera olika program och fick olika bud så då var det bara att formatera OS-partitionen.

Jag kanske tog i för mycket men iom att jag har jobb på datorn vill jag vara säker. Jag misstänker att det hela hände under påsk (fest och jag var dum som inte låst datorn) och känner mig tillräckligt som en idiot *händer inte igen*

Mitt kära ex (aka Datanörden) sa ju glatt att det är bara att formatera eländet... tur för honom att han är snäll och ställer upp som datasupport för just då var jag INTE glad :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 551
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar