Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Slösurfar glor med ett halvt öga på dumburken och väntar på att katten ska behaga komma in så vi kan gå o lägga oss.

Kom just hem från ett "möte" hos en designer.
Mötet var självfallet högst professionellt. Vi lyssnade på Britney Spears, drack större mängder vin och åt chokladcroissanter. Kom hem lätt berusad och med en kasse nya kläder :cautious::confused:
Och nej lägenheten har fortfarande inte städat sig själv.... :meh:

Tidigare ikväll.... Frågor på det?

11084780_973941785951789_1101782150_n.jpg

Jag kan ha fel men jag har något märkligt minne av att det var någon som är misstänkt lik dig som skulle RENSA ur sin garderob inte FYLLA på den... men visst, jag kan ha fel :)

:D

-----
Själv håller jag på att stålsätta mig inför att flasha OS-partitionen... FAN vad jag hatar allt vad hackare/malwareidioter heter :rage: :rage: Japp, har fått trojan och kan helt enkelt inte skrubba bort den så det blir nuke 'em. Seriöst, hade jag ett as som gör sådana grejor framför mig skulle det bli medeltida! :mad:

Vaknade precis. Solen skiner vilket är positivt. Något som inte är lika positivt är att jag inte har ngt kaffe. Överväger att gå ner till 7-11 och inhandla men drar mig lite eftersom en snubbe som jobbar där alltid är så slemmig. Å andra sidan är det ju inte säkert att han jobbar. Lite som rysk roulette. Fan måste ha kaffe

Sitter och dricker lite kaffe och hunden ligger hos mig som en liten värmepåse. Tar det extremt lugnt. Ska väl snart ta tag i mitt liv. Men är sååå sliten i kroppen.

Dricker dagens andra kopp kaffe, himmelskt gott, medan jag funderar på att göra lunch till mina barn strax eftersom vi ska iväg snart. Hjälp va skönt det är att ha en ledig dag i veckan för att umgås med barnen. Ett privlegium måste jag säga! Och nu tror jag att jag måste avstyra lite bråk.

Sitter och slöar istället för att göra något vettigt, funderar över om jag händelsevis har kvar mina ridstövlar och stör mig på att det ska vara så förbannat svårt att hitta ett jobb

Känner mig nöjd som lyckats att starta upp mitt bredband som inte suport lyckades hjälpa mig med på 1 timmes telefonhjälp...
Så nu är jag tillbaka i verkligheten :D

köpte kaffe. Hade på mig trosor och t-shirt men drog på mig en stor päls över samt gled in i ett par sandaler. Mkt underlig kombo. Tyvärr jobbade min "stalker" men jag genomled. Kaffe i haz it :grin:

Vaknade precis. Solen skiner vilket är positivt. Något som inte är lika positivt är att jag inte har ngt kaffe. Överväger att gå ner till 7-11 och inhandla men drar mig lite eftersom en snubbe som jobbar där alltid är så slemmig. Å andra sidan är det ju inte säkert att han jobbar. Lite som rysk roulette. Fan måste ha kaffe
Min kapselmaskin är en av de bästa investeringarna jag har gjort. Är miljömedveten i övrigt men när det gäller kaffet så skiter jag i det :D Perfekt när man är ensam i hushållet!

--------------------
Just nu sitter jag på ännu en onödig gruppträff. Dagens tema är "eget arbete". Yay :down: Får försöka läsa på om företaget där jag ska på intervju, tror ni det tar två timmar? :D

Min kapselmaskin är en av de bästa investeringarna jag har gjort. Är miljömedveten i övrigt men när det gäller kaffet så skiter jag i det :D Perfekt när man är ensam i hushållet!

--------------------
Just nu sitter jag på ännu en onödig gruppträff. Dagens tema är "eget arbete". Yay :down: Får försöka läsa på om företaget där jag ska på intervju, tror ni det tar två timmar? :D

Det klart att det gör :D

Nu ska jag gå upp och pressa lite apelsinjuice för att lyxa till morgonen på vad jag tror kommer bli en fin dag. Sambon är hemma, det ska bli över 20 grader och sol idag igen och så fyller jag år, även om jag inte vet om det sista är så mycket att fira längre :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 551
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar