Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ha såna dära småflaskor hemma för nödsituationer
Kom just hem från ett "möte" hos en designer.
Mötet var självfallet högst professionellt. Vi lyssnade på Britney Spears, drack större mängder vin och åt chokladcroissanter. Kom hem lätt berusad och med en kasse nya kläder
Och nej lägenheten har fortfarande inte städat sig själv....
Tidigare ikväll.... Frågor på det?
Min kapselmaskin är en av de bästa investeringarna jag har gjort. Är miljömedveten i övrigt men när det gäller kaffet så skiter jag i det Perfekt när man är ensam i hushållet!Vaknade precis. Solen skiner vilket är positivt. Något som inte är lika positivt är att jag inte har ngt kaffe. Överväger att gå ner till 7-11 och inhandla men drar mig lite eftersom en snubbe som jobbar där alltid är så slemmig. Å andra sidan är det ju inte säkert att han jobbar. Lite som rysk roulette. Fan måste ha kaffe
Min kapselmaskin är en av de bästa investeringarna jag har gjort. Är miljömedveten i övrigt men när det gäller kaffet så skiter jag i det Perfekt när man är ensam i hushållet!
--------------------
Just nu sitter jag på ännu en onödig gruppträff. Dagens tema är "eget arbete". Yay Får försöka läsa på om företaget där jag ska på intervju, tror ni det tar två timmar?