Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom just hem från ett "möte" hos en designer.
Mötet var självfallet högst professionellt. Vi lyssnade på Britney Spears, drack större mängder vin och åt chokladcroissanter. Kom hem lätt berusad och med en kasse nya kläder
Och nej lägenheten har fortfarande inte städat sig själv....
Tidigare ikväll.... Frågor på det?
Man kan ha såna dära småflaskor hemma för nödsituationerNu är jag sugen på vin efter att ha läst den här tråden, men är för lat för att gå ut och handla. Borde alltid ha en nödflaska hemma
Man kan ha såna dära småflaskor hemma för nödsituationer
Haha, det räcker för mig som småbarnsmamma. Blir ju nästan lullig på ett glas iblandSmå...?
Man kan ha såna dära småflaskor hemma för nödsituationer
Jag har ju bara en fyraårig sambo, hon ska inte dricka vinJag håller nog med @tornblomma
(Men skyller på att jag har en sambo som också skulle vilja ha ett glas isf)
Vilket cms är det du sitter i?Blir knäpp på det här hemsidejoxandet. Hur f*n får jag in länkskapen??
Skulle behövt två glas vin. Eller en box! Men nu fanns det bara ½ kvar i flaskan sen helgen
Lägger ner nu och tar hundpromenad istället!
Just nu sitter jag och tittar på ett gammalt avsnitt av Det okända. Tänkte jag skulle se det och sedan sova.Ungdomarna har ju en sådan tråd och jag tänkte att det kanske är bra att vi som är lite mer (öhmm) mogna också har en sån här livsviktig tråd att tjattra lite i, samt delge övriga så pass viktiga saker som: Vad gör vi just nu?
Eftersom jag jag har ett så givande liv tänkte jag att jag börjar.
Just nu lyssnar jag på Meat Loafs "I'd do anything for love (but I wont do that") och fantasin skenar iväg lite vad det är han absolut inte kan tänka sig... samt överväger att väcka hunden för att
Så vad gör ni just nu?
Hemsida24 ( om det är "cms" för jag är pucko på data )Vilket cms är det du sitter i?