Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis druckit O'boy och skickat en unge till skolan. Nu samlar jag kraft för att köra iväg den andra och sen direkt till stallet och fixa sysslorna innan jobbet.
Har tänkt starta kaffebryggare, blir väl även lite ihopplockande av lägenheten innan det är dags för jobb mellan 12-16. Knepig korttur, men faktiskt bättre än att låta lilleskrutt vara 26 timmar på förskolan
Lämnat ifrån mig typ 10 rör blod och skulle vilja äta frukost men är inte 100% säker på att jag lämnat alla prover jag ska idag så jag kan inte äta Sitter på Överviktsenheten och väntar på tid hos SSK för uppföljning av en av de två studier i samband med min GBP som jag är med i.
Sitter och slösurfar på nätet under en obligatorisk Excellektion. Känner att jag inte riktigt får så mycket ut av den eftersom den är väldigt basic och jag har suttit som superuser och moderator på Excel i 8år..
Sitter på gruppträff hor Student Consulting och tråkar igen. Dagens tema är "Jobba i Norge", alltså totalt ointressant för mig. Har slut på liv på Bubble Witch också så jag kan inte spela mer just nu. Tråååååååk!
Jag sitter på jobb nr 1 (på fm) och väntar på att ett möte ska börja. Sen ska jag luncha med en kompis och åka till jobb nr 2, där jag ska förbereda en brief till en byrå och det ska bli kul!
Funderar på att gå och lägga mig och försöka sova ett par timmar. Fick väl tre-fyra timmar effektiv sömn inatt mellan förvärkar, party i magen och toalettbesök. Jag vet att jag kommer att somna någon gång under dagen, tänkte att det kanske är bättre att förekomma än förekommas.
40 min kvar innan jag får gå, och jag är ensam här nu... Har letat igenom alla jobbsajter än en gång och börjar bli rejält less nu. Ge mig ett jobb så jag slipper det här!
Dricker kaffe och håller på att skaffa mig en hjärnblödning med att knåpa ihop en ny hemsida till kenneln. Jag Kan verkligen ingenting om datorer
Buke får bli lite hjärnvila för en stund
Jag sitter just nu och hinkar i mig kaffe och tänker på att jag måste hinna duscha innan jag drar. Ska snart på arbetsintervju och börjar känna mig nervös!
IT & mobiler
Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.