Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan du göra när jobbet är slut!Sitter på jobbet och ska väl snart börja ta tag i dagen...
Vi har en massa reeeeeeegn! Men å andra sidan så luktar det hemskt gott ute nuAvslutar jobbsökandet för dagen och funderar på att gå ut på en tredje promenad.
mvh solknarkare
Jag beklagar.Gråter.
Min katt är död.
Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.
Vi har en massa reeeeeeegn! Men å andra sidan så luktar det hemskt gott ute nu
Gråter.
Min katt är död.
Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.
*krama*Gråter.
Min katt är död.
Jag älskar den lukten. Kan gå ut på balkongen och bara sniffaRegn luktar ju så gott, särskilt framåt våren