Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe och samlar krafter för att orka åka in till stan och köpa en jacka/kappa som man kan få under lite kläder.
Alla jackor/kappor sitter väldigt tajt :nailbiting: Då jag inte lyckats att komma i rätt fas med min kropp.
Och jag behöver en till i morgon!

Jag sitter på jobb 1 och väntar på att ta ett möte där jag ska berätta att jag inte har lika många timmar att ge dem längre (pga massor att göra på jobb 2).. Under tiden fixar jag felvända paljetter på min tröja.

Jag har pluggat, tvättat, dammsugit (nåja, tryckt på knappen), städat sånt som roboten inte fixar, satt fast barnsängen i vår säng, impregnerat makens uniform och nu pluggar jag igen samtidigt som jag försöker uppmuntra min inneboende att flytta ut.

Försöker vårstäda i lagom takt och inte dra iväg i något maniskt skrubbande med tandborste efter listerna :D:p (tvångspaus just nu...)

har ätit lunch och lyckats mig ta mig tillbaka till skrivbordet trots träningsvärken från h-et. Snart ska jag på "kundmöte" och se om jag får ett uppdrag som pågår under sommaren. Det vore riktigt bra!

Har precis kommit hem från jobbet och försöker vila lite innan jag ska iväg i eftermiddag.
Så ligger i sängen med min fina vovve ♥

Jag har försökt sy på min symaskin. Just lyckats ställa in rätt spänning på övertråden för att upptäcka att ratten som ändrar mönster sitter benhårt fast. Nåväl.

Fick dra ut kontakten till vår radio då den helt plötsligt började tjuta utan anledning när den var avstängd O_o

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 551
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar