Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har satt mig i soffan med dottern och tar igen mig efter en effektiv dag ute. Nu är altanen hos mina föräldrar iordning för säsongen! :)

Tvättat hela dagen, och lagt ut grejer på Tradera. Nu funderar jag på om jag ska städa, eller om jag ska jobba lite, båda två ganska tråkiga saker. Eller om jag ska bygga ett till pussel på datorn :angel:

Har ridit, fixat beteshagen (dvs bytt stolpar och lite sånt) och släppt upp hästarna på en kort introduktionsätartur.

Nu slappar jag framför Gränsen, ska strax resa mig och sticka och lägga ett spår till hunden, sen ta ner hästarna till vinterhagen igen.

har precis planterat om mina plantor.. så nu ska jag gå ut och kasta den jord som blev över och de växer som jag sorterade bort :)

Vilar benen efter en foxkurs 10-16. Har just beställt en kavaj och en kofta från Memelie och ska börja packa väskan inför flygturen som jag ska göra i morgon afton efter andra dagen på foxkursen. Jag hinner inte hem emellan.
Gissar att fötter och ben kommer att vara trötta efter två dagar dans och tre dagar gående i besöksstaden.

Har just kommit in från en härlig ridtur. Ska strax kolla Gladiatorerna, sen sömn. Har jobbat alldeles för mycket och har en till fakir-vecka framför mig:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar