Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Säg åt karln din att stå bakom dig med en kamera och föreviga ögonblicket :p

Jag hade nästan velat ha med någon som filmade det :laugh:

Min man gick inte med på min idé :mad:
Jag sa att vi säger inget så får vi se om dom själva säger något när magen blir större och större :idea:
Jag hade ju tyckt det var jättekul men det tyckte inte han :p

Försöker masa mig ut i köket för att laga soppa, men jag är så förbannat jävla lat så jag kommer ingenstans. Trots att det tar typ 4 min och jag är både hungrig och sugen.

Vill också ha ett sånt jobb. Som känns så alltså.
Det borde alla få ha!

Just nu ska jag klä an mig och krypa ner under täcket. Det är dags att lägga om stilen och gå ifrån att ligga i sängen och dra sig till 7:30-8 på morgonen och istället vara på plats på jobbet 7:50 O_o :D Tur att världens bästa mamma/mormor tar dottern så att jag slipper ha henne på dagis 7:30-17!! nu får hon gå 9-15 istället :):heart

Det borde alla få ha!

Just nu ska jag klä an mig och krypa ner under täcket. Det är dags att lägga om stilen och gå ifrån att ligga i sängen och dra sig till 7:30-8 på morgonen och istället vara på plats på jobbet 7:50 O_o :D Tur att världens bästa mamma/mormor tar dottern så att jag slipper ha henne på dagis 7:30-17!! nu får hon gå 9-15 istället :):heart
Åh va bra!

Ätit en halv burk kvarg med 7% fett istället för 0.2% och nu känns det som om jag har en fet hinna i munnen :p Sockrig också. Som godis :d

Sitter på SöS och väntar på att få träffa doktorn. C Blev rädd för en person under vår promenad igår. Först kändes det knappt men nu dunkar det, foten känns stel och det är en hård knöl på utsidan. Kunde knappt sova i natt... Kanske röntgar näsan om jag får när de ändå håller på...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 554
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar