Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag käkat frukost och väntar på att min man ska prata klart i telefon så ska jag släpa med honom till stallet för att få lite sällskap. Han tänkte släpa med mig på bilens framhjulsinställning efter det och man ska ju ge och ta :devil:

Sitter och väntar på hantverkare. Var på väg ut på promenad, kände att var något jag glömt. Som tur var kom jag på det. Hade varit pinsamt om de fått ringa efter mej

Förbereder förberedelsemötet inför kommande personalmöte nästa vecka, oroar mig för planeringsmötet inför rekryteringsmötet i eftermiddag som ska resultera i styrelsemöte för nya nätverksmöten.

Vadå möteskultur. *sigh* Tur att jag har min enorma tekopp som stöd.

Detta. Dvs låtsas att det är sommar på uteservering. Går sådär...

11186919_101813486818123_1190840831_n.jpg

Självklart men jag syftar självklart till programmet som var. Och är man själv och inte kan anpassa sitt liv till 27 000 kr så tycker jag inte synd om personen.

Ok jag såg inte programmet. Men kan tänka mig att det mkt väl går att leva upp 27 tusen utan att bada i lyx om man bor i en större stad i europa där det är dyrt att bo och leva rent generellt. Bor man i hyresrätt i avfolknings/glesbygd och cashar in 27 lök lär man ju leva gott självfallet..

Ok jag såg inte programmet. Men kan tänka mig att det mkt väl går att leva upp 27 tusen utan att bada i lyx om man bor i en större stad i europa där det är dyrt att bo och leva rent generellt. Bor man i hyresrätt i avfolknings/glesbygd och cashar in 27 lök lär man ju leva gott självfallet..
Min åsikt är ensam med 27 tusen är bra sen får var och en tycka som dom vill.

Har en ångestattack som är på väg ner (tack Stesolid!). Orolig i kroppen. Ska nog ringa vårdcentralen och kolla om det går att få en tid innan 28 maj, var dum tidigare i veckan och ändrade tiden jag hade igår...jag mådde ju så bra (trodde jag) så jag kunde ju vänta 5 veckor med att få hjärtat kollat... När man får en tid på remiss inom 1,5 vecka så är man väl något korkad som flyttar fram den 5 veckor till?? :down:
:crazy:

:arghh:

Har en ångestattack som är på väg ner (tack Stesolid!). Orolig i kroppen. Ska nog ringa vårdcentralen och kolla om det går att få en tid innan 28 maj, var dum tidigare i veckan och ändrade tiden jag hade igår...jag mådde ju så bra (trodde jag) så jag kunde ju vänta 5 veckor med att få hjärtat kollat... När man får en tid på remiss inom 1,5 vecka så är man väl något korkad som flyttar fram den 5 veckor till?? :down:
:crazy:

:arghh:
Kram! Stesolid är bra grejer men trist att du mår dåligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 554
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar