Om man vill
Åh, det hade jag nästan velat sitta i en stol och kolla på och käka popcorn medans någon annan gör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man vill
Åh, det hade jag nästan velat sitta i en stol och kolla på och käka popcorn medans någon annan gör
Tittar på ett gammalt lyxfällan. När man inte klarar sig på 27 000 kr är det illa.
Självklart men jag syftar självklart till programmet som var. Och är man själv och inte kan anpassa sitt liv till 27 000 kr så tycker jag inte synd om personen.Beror väl på om man är flera i familjen som ska leva på den inskomsten, hur man bor etc?
Självklart men jag syftar självklart till programmet som var. Och är man själv och inte kan anpassa sitt liv till 27 000 kr så tycker jag inte synd om personen.
Min åsikt är ensam med 27 tusen är bra sen får var och en tycka som dom vill.Ok jag såg inte programmet. Men kan tänka mig att det mkt väl går att leva upp 27 tusen utan att bada i lyx om man bor i en större stad i europa där det är dyrt att bo och leva rent generellt. Bor man i hyresrätt i avfolknings/glesbygd och cashar in 27 lök lär man ju leva gott självfallet..
Kram! Stesolid är bra grejer men trist att du mår dåligt.Har en ångestattack som är på väg ner (tack Stesolid!). Orolig i kroppen. Ska nog ringa vårdcentralen och kolla om det går att få en tid innan 28 maj, var dum tidigare i veckan och ändrade tiden jag hade igår...jag mådde ju så bra (trodde jag) så jag kunde ju vänta 5 veckor med att få hjärtat kollat... När man får en tid på remiss inom 1,5 vecka så är man väl något korkad som flyttar fram den 5 veckor till??