Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just skickat iväg en kursansökan och konstaterat att jag kommer vara så otroligt galet trött i morgon. Borde ha sovit för läänge sedan

Äter frukost, tittar på dottern som bygger med Tinkertoys (googla om du inte vet vad det är, bästa leksaken!) och funderar på alla saker som hag säkert glömt fixa tills idag.

Har precis tryckt på knappen och fått hemsidan jag kämpat med publicerad :banana:

Gött. Nu kan jag släppa det. Nu ska jag hoppa i målarkläderna och måla om lilla vardagsrummet :)

Jag bakar, diskar och städar just nu, ska få besök i eftermiddag. Behövs verkligen, hade inget hemma att bjuda på och det ser ut som ett bombnedslag här. :eek:

Har kollat på gränsbevakarna Australien och väntar på att min man ska komma hem med ett lass stenar till infarten så jag kan åka till stallet. Har sonen hemma och han kan inte följa med dit så bara att vänta.

Bakar bullar

bullar_zpsnchnpqan.jpg

Äter frukost, tittar på dottern som bygger med Tinkertoys (googla om du inte vet vad det är, bästa leksaken!) och funderar på alla saker som hag säkert glömt fixa tills idag.
Åh, det verkade kul!

kl
Har bakar skorpor som torkar nu, försöker övertyga mig själv om att gå t med hunden trots regnet

Klockan ar 8:30 am och jag dricker min forsta kopp kaffe till ett "morgon program" medan jag desperat forsoker undvika ogonkontakt med hundarna. De sitter bade precis framfor mig, och vral stirrar i ett forsok att fa mig att forsta att de vill ha sin frukost. Jag vill inte starta dagen riktigt annu ... det blir mest att packa i alla fall.

Är lack som :devil: Hade en inackordering som flyttade den 10 april, hon har ff inte mockat ur hagarna el betalat det hon är skyldig mig, fast hon lovat att komma flera gånger. Funderar på att skicka henne ett riktigt surt sms och sen putsa iväg skulden till fogden...

Det är inte så mkt pengar, det som retar mig mest är hagarna. Jag vill kunna så och göda, men det är inte lönt så länge de är omockade och har har varken tid el lust att göra det själv. :meh::rage::rage::rage:

Har precis käkat middag som bestod av lasagne som min man fixade när jag var i stallet. Skulle rida idag men han hade en tappsko :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 554
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar