Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skypar med en kompis och pratar om hennes gulliga dotter och jag blir ännu mer barnsugen.

Ska strax ställa in lite äpple/havregryn/socker/kanel/lite smör-sakerna i ugnen och sen ska jag och sambon äta det med lite glass till :d

Jag har flyttat Sonic. Bor var annan vecka samt alla helger på annan ort hos min sambo. Bor bara kvar i byn 3½ vecka till....Sen by by. Men jag är här till på torsdag om du vill ta en promenad med hundarna och lite kaffe. Onsdag kanske?

Låter trevligt ju!! Det kan vi göra

Jag kollar på stalker och dricker min första Pepsi max för dagen, vilket är väldigt ovanligt. Borde varit min tredje men just nu står mineralvatten högre upp på listan för min inneboende.

Grinar. Det var nästan två år sen jag gjorde det (när pappa dog). Nu över min inkompetens jobbmässigt och annat "egentligen oviktigt" men det känns liksom nästan befriande.

Grinar. Det var nästan två år sen jag gjorde det (när pappa dog). Nu över min inkompetens jobbmässigt och annat "egentligen oviktigt" men det känns liksom nästan befriande.
Kram på dig! Du kanske skulle försöka ta ledigt några dagar och bara ta hand om dig? Vet hur det känns att jobba för mycket, man blir helt trasig och förlorar all motståndskraft.

Har precis fått iväg sonen med taxin till skolan och den andra borstar tänderna, sen ska jag köra henne. Å så borde jag väl ta stallet direkt så är det klart för idag. Kan ju ändå inte rida pga tappsko.

Jag skulle gått ut för 3e gången idag men lille sonen ville sova så jag får väl spela lite dator :angel: (06.30 hämtades barnen på nattis, 07.45 kördes äldsta sonen till skolan och nu skulle vi egentligen gått till öppna förskolan)

Full i ångest. Rehabcyklar. Ja det är väl helt vanligt cykling men huvudsyftet är rehab. Hoppas att det hjälper på ångesten också.

"Tack för att du väntar. Ditt samtal står som nummer 28 i kön. Vi besvarar ditt samtal så snart vi kan."

"Tack för att du väntar."

"Tack för att du väntar. Ditt samtal står som nummer 28 i kön. Vi besvarar ditt samtal så snart vi kan."

"Tack för att du väntar."

"Just nu är det många som ringer till oss. Vänligen försök igen senare."

Kram på dig! Du kanske skulle försöka ta ledigt några dagar och bara ta hand om dig? Vet hur det känns att jobba för mycket, man blir helt trasig och förlorar all motståndskraft.

Tack!
Ska vara ledig några dagar nu och får besök av mamma men nu stressar jag för att lägenheten är helt kaos och ostädad ...

Låg och grubblade alldeles för mycket i natt så jag har inte sovit. Känner mig som ett mentalt vrak :cry:
MEN jag njuter av träningsvärken - DET är vad jag gör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar