Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har just kommit hem efter tva dagars hund traning. 5 timmar's korning och hemma straxt efter 9 pa kvallen. Da det ar valborg blev det ett glas rott innan jag gar isang. Hundarna ar helt slut efter tva dagars sparande, flera ganger per dag, och snarkar sa valdsamt att jag funderar pa att lagga mig i gastrummet.
Regnet förstör dagens planer, så dottern och jag börjar bli sugna på en sväng till Fyrishov istället. Är det värt pengarna? Ungkotten har ju fyllt fyra nu och kostar 80:- i inträde, mot gratis tidigare
VAknade langt fore 5 am och kan inte somna om sa nu sitter jag i soffan med CNN pa TVn och datorn i knaet. Hundarna sover hart ... och forstar inte alls varfor de blev utslangda ur sovrummet. (Jag kan inte lamna "lillan" utan uppsikt, hon ater saker som sedan fastnar i magen)
Dammat lite och dammsugit i huset. Tog övervåningen med och sög upp den läskigt stora dallerspindel som bott där inne i garderobsutrymmet
Kan ju inte ha dem om de förökar sig
Lyssnar på "Swedish pagans" med lokala favvobandet
medans jag kokar rödvinssås, förbereder för att göra pullad kossa inatt, hackar grönsaker till min cajunkycklinggryta och fläskfilé i pepparsås. Japp, multitasking som sjutton för jag har slut på egenhändigt gjord färdigmat och det är så bra att ha att ta fram när tid och ork tryter.
Kan hända att jag gapar med lite i musiken också...
IT & mobiler
Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Hundavel & Ras Han har fått två erinran och en varning i år av Ansvarsnämnden. Länsstyrelsen utreder om han ska betala vite för brister på kliniken som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.