Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och väntar på att sonens kräkningar ska gå över så att vi kan gå och lägga oss i sängen. Jag har precis klarat mitt första eldprov som ensamstående mamma. Två magsjuka barn. Jag känner att en klapp på axeln och en natts sömn vore en trevlig belöning. (Mer realistiskt är väl att jag själv blir sjuk nu. :meh:)

[QOUTE], post: 1959981, member: 30817"]Men snälla, vad är det att påpeka? :confused: besserwisser de luxe... :banghead:[/QUOTE]
Om jag inte såg fel var frågan ställd till mig. Och jag sa som det var. Vad är problemet med det?? :confused: (:banghead: till dig med du...)

[QOUTE], post: 1959981, member: 30817"]Men snälla, vad är det att påpeka? :confused: besserwisser de luxe... :banghead:
Om jag inte såg fel var frågan ställd till mig. Och jag sa som det var. Vad är problemet med det?? :confused: (:banghead: till dig med du...)[/QUOTE]
Så jag fick inte svara alls även om jag visste?

----------------
Myser med dottern och ska snart börja med middagen. Lämnar sandlådan här för ett tag.

Jag tränar och dansar, så nej. Jag håller inte med.
Så jag förstår inte varför man dels svarar i andras ställe och dels känner behov av att rätta och ifrågasätta det svar jag hade på frågan som var ställd till mig.
Och dessuton tjafsa om det...:rofl:
Jag ger upp.

Klockan är ett på natten och jag kan inte sova så jag gör vad varje överätare utan självbehärskning suktar efter i självömkan. Jag sitter i köket på en pall och äter korvbröd och rester av gårdagens gino

Jag sitter som vanligt i soffan och kollar på stoTV. Nu har hon i allafall vit mjölk så det är inte långt kvar även om den inte kommer inatt. Fast det kanske den gör...vad vet jag?

TVn visar en bygg/design show ... medan jag har matkoma i soff hornet. Jag vantar pa att Youtube ska ladda ner dagens spar video ... Min lilla "squirrel" blir battre, men jag vill att tranaren ska se vad vi gor sa hon kan styra oss at ratt hall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar