Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lunch!
Broccolisoppa.
Och så serverar de alltid en jäkla grillad ostmacka till som jag inte behöver men ändå äter av.

Börjar vakna till liv efter gårdagen :meh:
Fick just ett sms från min kompis: "alltså det är ju tragiskt att man numera inte ens kan dricka lite vin utan att känna sig bakis dagen efter".
Jag: "du drack en och en halv flaska..."
:rofl::rofl::rofl:

Jag halvsover i soffan. Jag borde kanske gå och lägga mig en stund - ska bara kolla så det inte är något föl på gång, vore ju typiskt när alla andra är och kör unghästar till ett bete. Och så borde jag deklarera - nu har jag i allafall alla uppgifter. Fy så trist det är nog därför som jag blev så trött

Jag halvsover i soffan. Jag borde kanske gå och lägga mig en stund - ska bara kolla så det inte är något föl på gång, vore ju typiskt när alla andra är och kör unghästar till ett bete. Och så borde jag deklarera - nu har jag i allafall alla uppgifter. Fy så trist det är nog därför som jag blev så trött

Äsch, deklarationen går ju numer på runt 15 minuter. Trots att jag har eget företag att deklarera också. Så om en kvart är du pigg igen!

spelar Rysslands nationalsång på Spotify. Granntanten: "Har du gått och blivit socialdemokrat???"
Frågor på det? Hahahaha. Vet inte om det är pga att jag är så bakis som allting är roligt idag men :laugh:

Äsch, deklarationen går ju numer på runt 15 minuter. Trots att jag har eget företag att deklarera också. Så om en kvart är du pigg igen!

Om jag inte hade sålt en fastighet hade det gått på 30 sekunder blankt ;)
Men nu har jag i allafall alla uppgifter som ska in. jag tror att det ska bli mitt kvällsnöje när jag har fölvak

Sitter hemma och njuter av utsikten och vädret!

11208049_837069459700468_615828963_n.jpg

Lyssnar på musik, spelar lite och försöker hitta ett bekvämt att sitta på utan att ryggen protesterar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar