Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis ätit frukost, försöker uppbåda energi för att göra fiskgratäng så jag har mat med mig till jobbet i eftermiddag...

Försöker landa mentalt och orka ta tag i olika saker. Pga saker som jag inte förstår så blev det inget mer med jobbet så nu är det dags att fixa allt som blev liggande under de kaosartade veckorna. Upp som en sol, ner som en pannkaka.

Försöker mest fördriva tiden lite, ska snart till föräldrarna och äta, sedan kommer mini hem och förhoppningsvis ringer vc upp den tid det är sagt. Sitter en stund vid datorn, vandrar runt i huset lite, sitter en stund till osv. Gaaah.
Får ingenting gjort och vill bara plocka bort ryggen så den får ligga och värka för sig själv. :banghead::arghh:

Försöker landa mentalt och orka ta tag i olika saker. Pga saker som jag inte förstår så blev det inget mer med jobbet så nu är det dags att fixa allt som blev liggande under de kaosartade veckorna. Upp som en sol, ner som en pannkaka.
Men vad trist med jobbet :(
Hoppas allt ordnar sig

Men va? :confused: Fick du bara gå utan förklaring? Låter ju helknas.

På jobbet och försöker hitta nya medarbetare att anställa. Finns ju knappt inga alls som ens har lite rätt kunskap och erfarenhet. Suck.

Men va? :confused: Fick du bara gå utan förklaring? Låter ju helknas.
Jag passade tydligen inte in i teamet :confused: är fortfarande anställd hos academic work en månad och för varje dag de inte har något uppdrag åt mig får jag ändå lön så jag ser det som att jag samlar ihop semesterkassan.

Jag passade tydligen inte in i teamet :confused: är fortfarande anställd hos academic work en månad och för varje dag de inte har något uppdrag åt mig får jag ändå lön så jag ser det som att jag samlar ihop semesterkassan.

Jaha :crazy: Vad knäppt. Hoppas du kan hitta något nytt snart!

Jag försöker knåpa ihop tillräckligt med material för morgondagens tvärgruppsredovisning, någon som är haj på växtskadegörare? :D

Däremellan irriterar jag mig på min tandvärk, surfar på buke och gosar med en väldigt fluffig katt.

Jag försöker knåpa ihop tillräckligt med material för morgondagens tvärgruppsredovisning, någon som är haj på växtskadegörare? :D

Däremellan irriterar jag mig på min tandvärk, surfar på buke och gosar med en väldigt fluffig katt.
En fyraåring med en sax är en ruggigt effektiv växtskadegörare :angel::D

Och ja, skitknäppt med jobbet. De sa ingen när jag var där heller utan jag blev uppringd när jag kommit hem. Blä. Men jag har några andra att söka.

Vad vill du veta? :D Insekter är jag bra på, och hur man blir av med dem.

Jag insåg precis att jag druckit en halvliter kaffe och fortfarande inte ätit frukost. Inte konstigt jag känner mig snurrig..

Kan du något om rapsbaggar? :D Jag ska inte gå så djupt i detta men måste reflektera över vilka växtskadegörare som det finns risk för på min fiktiva gård som odlar ett gäng olika grödor.

Ät något, människa! :p

Jag brot mitten tan i gar kvall och har precis tapat ihop foten och hittat en sko som haller ihop det ganska bra. Jag vantar pa att forsta chocken ska ga over sa att det kanns battre igen. Nu borjar det dock bli sa trakigt har i soffan sa jag ar beredd att halta ivag och gora nagot. :p

Jag funderar på om jag orkar fixa naglarna, dom ser ut som skit. Ovårdade, hackiga, trasiga nagelband, ojämna, gammalt nagellack. Men allvarligt talat så tycker jag att det är sjuuuukt trist och tar alldeles för lång tid, och därför blir inte många barn gjorda inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 565
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar