Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad trist med jobbetFörsöker landa mentalt och orka ta tag i olika saker. Pga saker som jag inte förstår så blev det inget mer med jobbet så nu är det dags att fixa allt som blev liggande under de kaosartade veckorna. Upp som en sol, ner som en pannkaka.
Astrist.Men vad trist med jobbet
Hoppas allt ordnar sig
Försöker landa mentalt och orka ta tag i olika saker. Pga saker som jag inte förstår så blev det inget mer med jobbet så nu är det dags att fixa allt som blev liggande under de kaosartade veckorna. Upp som en sol, ner som en pannkaka.
Jag passade tydligen inte in i teamet är fortfarande anställd hos academic work en månad och för varje dag de inte har något uppdrag åt mig får jag ändå lön så jag ser det som att jag samlar ihop semesterkassan.Men va? Fick du bara gå utan förklaring? Låter ju helknas.
Jag passade tydligen inte in i teamet är fortfarande anställd hos academic work en månad och för varje dag de inte har något uppdrag åt mig får jag ändå lön så jag ser det som att jag samlar ihop semesterkassan.
En fyraåring med en sax är en ruggigt effektiv växtskadegörareJag försöker knåpa ihop tillräckligt med material för morgondagens tvärgruppsredovisning, någon som är haj på växtskadegörare?
Däremellan irriterar jag mig på min tandvärk, surfar på buke och gosar med en väldigt fluffig katt.
växtskadegörare
Hur blir man av med löss på tomatplantor?Vad vill du veta? Insekter är jag bra på, och hur man blir av med dem.
Jag insåg precis att jag druckit en halvliter kaffe och fortfarande inte ätit frukost. Inte konstigt jag känner mig snurrig..
Vad vill du veta? Insekter är jag bra på, och hur man blir av med dem.
Jag insåg precis att jag druckit en halvliter kaffe och fortfarande inte ätit frukost. Inte konstigt jag känner mig snurrig..