Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig nöjd med powerpointen till imorgon, och hoppas det blir lika bra att se på som den var roligt att sätta ihop... drog loss lite väl med specialeffekter och bilder möjligen...

Satte mig i soffan i ren desperation. Jag trodde att jag hade packat ner alla glas och allt porslin. Jag har redan packat en hel 12 personers mat servis och tva stycken for 10 personer ... och har en lada pa vinden med en aldrig uppackad servis. Nu skulle jag bara hamta den dar hoganas burken ur plast bunke skapet i koket och sedan var jag KLAR med glas och porslin. Langst bak i hornet star en hel 12 personers servis. Alla jakla delarna.

GAAAHHHHH

Prova att deklarera för ett dödsbo som sålt aktier :banghead:

Just nu ska jag sätta mig i solen och läsa reklam :D

Jag hade nog gjort dumvarianten och schablondeklarerat rubbet istället för att orka leka detektiv. Även om det innebär att många fina pengar får användas av staten istället. Men det är ju jag det....

Tittar på mästarnas mästare. Väntar på att tvättmaskinen ska bli kvar så jag kan hänga upp tvätten

Jag hade nog gjort dumvarianten och schablondeklarerat rubbet istället för att orka leka detektiv. Även om det innebär att många fina pengar får användas av staten istället. Men det är ju jag det....
Jo det fick jag göra, har ju inte en susning om inköpspriser. Men det var klurigt ändå. Och så funderar jag på vem som ska betala restskatten när arvskiftet redan är gjort och pengarna har gått till en minderårig = totalt låsta i 14 år till :banghead: det hade ju varit trevligt om någon av alla de banker vi hade kontakt med hade tipsat om att lägga undan lite till sånt här...

Just nu är jag visst lite bitter :D :angel:

Satte mig i soffan i ren desperation. Jag trodde att jag hade packat ner alla glas och allt porslin. Jag har redan packat en hel 12 personers mat servis och tva stycken for 10 personer ... och har en lada pa vinden med en aldrig uppackad servis. Nu skulle jag bara hamta den dar hoganas burken ur plast bunke skapet i koket och sedan var jag KLAR med glas och porslin. Langst bak i hornet star en hel 12 personers servis. Alla jakla delarna.

GAAAHHHHH
:eek: Hur många serviser har du egentligen? Jag har ingen hel, inte ens en halv... :laugh:

Retar mig på smutsungarna som har börjat hänga i vår port. Nyss stod dom och rökte braj. Så jävla tröttsamt att hyresvärden inte tar tag i det och låser portarna om nätterna.

:eek: Hur många serviser har du egentligen? Jag har ingen hel, inte ens en halv... :laugh:

Jag VET ... Det varsta ar att jag verkligen gillar allihopa. Ett tag hade vi tre olika boenden ... och sa har jag en av Mamma's (visst ja, det gor 6 serviser, suck) serviser. Jag borde helt enkelt bara rotera dem lite battre. ;)

Tittar på ett sto som inte fölar. Finns det något tristare?
Jag ska nog duscha och koka mig en kopp te också.

Tittar på ett sto som inte fölar. Finns det något tristare?
Jag ska nog duscha och koka mig en kopp te också.

Oh, StoTV! :p

----
Här försöker jag motivera mig själv att börja leta skrivbord... igen :meh: Jag trodde jag hade hittat exakt vad jag ville ha till mitt kontor men av olika orsaker har det inte blivit av att beställa ännu. När jag mätte igen i helgen (ÄLLSKAR mina mätband!) insåg jag att det blir för stor och klumpigt med det jag tänkt mig :banghead:

Någon som har ett rejält skrivbord som är 60cm djupt och helst 180cm (160cm är godtagbart) långt att sälja? :meh: Där jag hittade det första har de inga som är så långa och 60cm djupa :arghh:

Jag ska strax köra tösen till skolan. Men först väcka upp sonen för han får hänga på.
Han är hemma några timmar på förmiddagen från skolan idag för en kvinna kommer ut och ska kika på bostadsanpassning för honom.

Men först det blir det en smörgås innan illamåendet drar igång känner jag :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 565
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar