Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova att deklarera för ett dödsbo som sålt aktier
Just nu ska jag sätta mig i solen och läsa reklam
Jo det fick jag göra, har ju inte en susning om inköpspriser. Men det var klurigt ändå. Och så funderar jag på vem som ska betala restskatten när arvskiftet redan är gjort och pengarna har gått till en minderårig = totalt låsta i 14 år till det hade ju varit trevligt om någon av alla de banker vi hade kontakt med hade tipsat om att lägga undan lite till sånt här...Jag hade nog gjort dumvarianten och schablondeklarerat rubbet istället för att orka leka detektiv. Även om det innebär att många fina pengar får användas av staten istället. Men det är ju jag det....
Hur många serviser har du egentligen? Jag har ingen hel, inte ens en halv...Satte mig i soffan i ren desperation. Jag trodde att jag hade packat ner alla glas och allt porslin. Jag har redan packat en hel 12 personers mat servis och tva stycken for 10 personer ... och har en lada pa vinden med en aldrig uppackad servis. Nu skulle jag bara hamta den dar hoganas burken ur plast bunke skapet i koket och sedan var jag KLAR med glas och porslin. Langst bak i hornet star en hel 12 personers servis. Alla jakla delarna.
GAAAHHHHH
Hur många serviser har du egentligen? Jag har ingen hel, inte ens en halv...
Nej det finns det inte.Tittar på ett sto som inte fölar. Finns det något tristare?
.
Tittar på ett sto som inte fölar. Finns det något tristare?
Jag ska nog duscha och koka mig en kopp te också.