Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i väntrummet på röntgen och funderar på om läkaren verkligen kommer med resultatet som han sade eller om jag kan dra.

Jag väntar på att min man ska komma hem någon gång så han kan fixa middagen :o :p

Jag orkar bara inte :arghh:

Det blir nog tacopaj så den är klar på ett kick :d

Ränner upp och ned till tvättstugan, äter en sallad med granatäpple, försöker hindra katt2 från att kasta sig ut på egna äventyr i trappan varje gång jag öppnar dörren. Katt1 sitter storögt i hallen och spanar nervöst.

Sallad nästan uppäten. Sista maskinen dundrar två trappor ned. Två katter har slocknat i varsin del av soffan. Golv nymoppat.

Har äntligen fått ungkotten att somna. Ibland är det tålamodsprövande! Tur att hon är så söt ;) :love:
Just nu ska jag försöka låta bli att trycka i mig en massa ätbart bara för att jag känner mig ensam.

Jag sitter och gråter och bannar mig själv över mina osmickrande egenskaper. I det här fallet - avundsjuka. Riktigt mörkt, grön, orimlig avundsjuka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 566
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar