Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fakturerar, betalar räkning, samlar ihop månadens hög till revisorn. Ååå , jag är så duktig!:p
Funderar på om jag ska köra ponnyn ikväll och ge Fröken Senskada lite massage eller om jag ska åka och servera soppa till EU-migranter i kyrkan...

Satt nyss och gick igenom telefonboken i mobilen. Städade lite......kom till pappas nummer. Han gick bort i januari. Funderade på om jag skulle ta bort det. Fick ett idiotryck och ringde upp. Var övertygad om att jag skulle mötas av "Personen kan inte nås..." som han alltid har haft eller tom "Numret kan inte nås..."
Men istället var det ett glatt meddelande från honom. Han måste ha lagt in det precis innan han gick bort för jag hade aldrig hört det.
Usch så jobbig dagen blev nu :cry:
Fortsätter att riva i mina flyttkartonger så jag får skingra tankarna lite.

Satt nyss och gick igenom telefonboken i mobilen. Städade lite......kom till pappas nummer. Han gick bort i januari. Funderade på om jag skulle ta bort det. Fick ett idiotryck och ringde upp. Var övertygad om att jag skulle mötas av "Personen kan inte nås..." som han alltid har haft eller tom "Numret kan inte nås..."
Men istället var det ett glatt meddelande från honom. Han måste ha lagt in det precis innan han gick bort för jag hade aldrig hört det.

Kram!

*stor kram*

Förstår att det var jobbigt fast just nu skulle jag ge nästan vadsomhelst för att få höra pappas röst... :cry: håller på och grejar i huset och då blir saknaden så extremt påtaglig.

Har precis fixat klart det sista med uppsatsen (tjoho!), bara korrekturläsning kvar men det tar jag en annan dag. Nu tänkte jag nämligen spela tv-spel :angel:

*stor kram*

Förstår att det var jobbigt fast just nu skulle jag ge nästan vadsomhelst för att få höra pappas röst... :cry: håller på och grejar i huset och då blir saknaden så extremt påtaglig.
Ja, man ska nog vara tacksam så länge man har den kvar i någon form. Skickar dig också en stor kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 566
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar