Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*ogillar*Jag är hemma med feber, hosta och ont i hela kroppen!
Livet är fantastiskt...
Satt nyss och gick igenom telefonboken i mobilen. Städade lite......kom till pappas nummer. Han gick bort i januari. Funderade på om jag skulle ta bort det. Fick ett idiotryck och ringde upp. Var övertygad om att jag skulle mötas av "Personen kan inte nås..." som han alltid har haft eller tom "Numret kan inte nås..."
Men istället var det ett glatt meddelande från honom. Han måste ha lagt in det precis innan han gick bort för jag hade aldrig hört det.
Usch så jobbig dagen blev nu
Fortsätter att riva i mina flyttkartonger så jag får skingra tankarna lite.
Tack!Kram!
Satt nyss och gick igenom telefonboken i mobilen. Städade lite......kom till pappas nummer. Han gick bort i januari. Funderade på om jag skulle ta bort det. Fick ett idiotryck och ringde upp. Var övertygad om att jag skulle mötas av "Personen kan inte nås..." som han alltid har haft eller tom "Numret kan inte nås..."
Men istället var det ett glatt meddelande från honom. Han måste ha lagt in det precis innan han gick bort för jag hade aldrig hört det.
Usch så jobbig dagen blev nu
Fortsätter att riva i mina flyttkartonger så jag får skingra tankarna lite.
Ja, man ska nog vara tacksam så länge man har den kvar i någon form. Skickar dig också en stor kram!*stor kram*
Förstår att det var jobbigt fast just nu skulle jag ge nästan vadsomhelst för att få höra pappas röst... håller på och grejar i huset och då blir saknaden så extremt påtaglig.
Gör det inte förrän du känner dig redo!Tack!
Och nu kan jag verkligen inte radera hans nummer
Jag har kvar sambons nummer och han dog för snart 1 och ett halvt år sen... Man måste ingenting!Tack!
Och nu kan jag verkligen inte radera hans nummer
Jag hade en chattkompis som dog 2011, har fortfarande kvar honom i kontaktlistan. Vi hade inte ens setts irl men han var min bästa vän ändå.Och nu kan jag verkligen inte radera hans nummer
Kram!Sitter och grinar lite för jag saknar pappa
Sitter och grinar lite för jag saknar pappa