Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack så mycket @Linda8142 , @Voff och @EmmaW

Det som triggade det hela var att jag möblerat mitt nya kontor som var pappas rum... och det blev helt fel. Jag insåg att hur ska jag kunna göra något annat än att jobba vid min pappas skrivbord?! Skrivbordet jag köpte idag är bara så fel där.

Jag hade ju tänkt behålla pappas skrivbord ändå med nu flyttar jag tillbaka det där det "ska" stå, det kommer att bli jättebra. Eftersom jag inte la direkt några pengar på det nya skrivbordet :p får jag väl lägga pengarna på en bra stol så jag får en bra ergonomi.

Resten av rummet funkar dock så nu har jag mitt kontor.

Kramar om.

Min son sa en sak när min mamma gick bort.
"Vi behöver inte vara ledsna för när vi bli änglar får vi träffas igen"

Brukar tänka att det är bara tillfällig vi är ifrån varandra.

saknar både mamma och pappa och syrran
kan inte ens komma ihåg deras röster.
Avis på storasyrran som filmade en del så hon har deras röster.

Här regnar det bara en hel massa. Ingen åska här inte.
Ska sova strax och hoppas på ett par timmar sömn, mer vore otroligt.

Jag kom nyss hem efter en trevlig kvall ute med kompisar ... Klockan ar 20 minuter efter midnatt och hundarna ligger redan i sovrummet ... Mandy har kommit och tittat uppfodrande pa mig tva ganger ... men jag kommer liksom inte upp ur soffan.

Underligt sa det blir ibland. ;)

Har anlänt till jobbet. Jobbar delad tur. I vanliga fall är det skit men efter lång sjukskrivning är det både roligt och nödvändigt med extratimmar.

Kram till alla som vill ha!

Äter pizza till frukost och orkar inte bry mig om vikten trots att jag ska väga mig imorgon. Å andra sidan har jag bara ätit halva totalt igår och idag. Vilket är enorma framsteg, för lite mer än ett år sedan kunde jag äta hela på en måltid.

Ska åka och släppa ihop ett par hästar innan frukost. Är så nervös. Jag kommer aldrig hämta mig efter att en beteshäst fick benet avsparkat vid ett hopsläpp, den bilden försvinner aldrig. Men jag inser ju att jag inte kan begränsa min lilla 4-åring från att vara med andra hästar för att jag är rädd...

Håll tummarna!

Hoppas det går bra med hästarna @lady_vip :)

Jag hittade till bussen och från den till dit jag ska jobba, med en kvart till godo. Regnet över ner så jag är alldeles genomfuktig :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 566
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar