Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre åt det hållet i alla fall. hoppas det gick bra på interjuvn!Sitter och väntar på att klockan ska bli 10.15 så jag får gå på arbetsintervju, klantarslet jag blandade ihop det med sonens ögonkontroll 9.30. Bra första intryck man ger
Kan jag inte påstå att det gjorde direkt.Bättre åt det hållet i alla fall. hoppas det gick bra på interjuvn!
Hoppas det går bra med hästarna @lady_vip
Hoppas du har kommit hem nu!Hann med både buss och tåg, men tåghelvetet är trasigt så vi står kvar vid perrongen. Det skulle ha gått för 12 min sedan. Och jag är ashungrig ju!
Jodå, efter drygt 20 min skickade de iväg oss till 17:41-tåget, bara att knata från perrong 3 till 11. Drygt 12 timmar hemifrån blev det hatar att förlora så mkt tid med dottern i onödan!Hoppas du har kommit hem nu!
Skönt att det ändå gick hyfsat snabbt! Tåg är fantastiska när de går som dom ska. Förstår att du inte vill vara borta så mycket från dottern.Jodå, efter drygt 20 min skickade de iväg oss till 17:41-tåget, bara att knata från perrong 3 till 11. Drygt 12 timmar hemifrån blev det hatar att förlora så mkt tid med dottern i onödan!