Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter inte bra. :down: Har åkt ganska mycket tåg och har typ aldrig varit försenad, men jag har nog haft väldig tur...
Det ÄR inte bra. Nu finns ju SL-pendeln också, men den är betydligt dyrare på enkelbiljetter och tar längre tid. Så det är inte direkt smidigt transporten till huvudstaden tyvärr.

Ja, tänkte det:d Också har jag gjort picklad rödlök, sen blir det ju tomat, gurka, sallad och allt det där. Tänkte göra ett par olika röror till, men behöver jag ha typ pommes? Blir ju hemgjorda isåfall, men skulle gärna ha nåt "fräschare" eftersom två av gästerna är lite viktmedvetna just nu.

Ja, tänkte det:d Också har jag gjort picklad rödlök, sen blir det ju tomat, gurka, sallad och allt det där. Tänkte göra ett par olika röror till, men behöver jag ha typ pommes? Blir ju hemgjorda isåfall, men skulle gärna ha nåt "fräschare" eftersom två av gästerna är lite viktmedvetna just nu.
Gör hemgjorda pommes fast ingen potatis. Ta sötpotatis, morot, palsternacka, kanske sparris :d tunna, grillade skivor av squash är jättemums att ha på burgare också :)

Gör hemgjorda pommes fast ingen potatis. Ta sötpotatis, morot, palsternacka, kanske sparris :d tunna, grillade skivor av squash är jättemums att ha på burgare också :)
Gud vad bra förslag! Det ska jag göra!!! Tack! Du har inget bra förslag på fräsch efterrätt:confused:? Tänkte fruktsallad med lite kul frukt, men det har jag gjort ett par gånger (till andra gäster) så tänkte variera mig lite :idea:

@lady_vip - jag hittade bilden jag tänke på på min instagram, limemarinerade jordgubbar med lemoncurd/turkisk yoghurt och degistivebotten, och receptet ska finnas på min blogg. Men det var innan jag skrev etiketter (:banghead:) så jag hittar inte inlägget. Instagrambilden var för 91 veckor sen :D vill du kolla så heter jag samma där som här.

Just nu bölar jag som jag vet inte vad :cry: en bekant från birdie gick bort i en lägenhetsbrand igår, vilket såklart satt igång tankar hos mig. Och så dagens Greys anatomy... :cry: Måste nog lyfta över dottern i min säng så jag får kramas lite extra nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 566
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 477
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 146
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar