Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på tåget på väg till jobbet. Jobbar inte helger men en kollega hörde av sig igår och frågade om vi kunde byta.

Lite extra god karma borde det ge iaf. Sex dagar på raken är många dagar :eek: Jobbar typ 4-11.30 annars. Idag 6.15-16.15 Hu!

Ligger i sängen och äter ostbågar :angel:.

Funderar också hur jag ska göra med däckbytet till sommardäck som borde ske väldigt snart. Jag och min tumme missförstod varandra igår när jag skulle slå igen bakluckan och nu gör den väldigt ont! Känns lite riskabelt att börja skruva av däck, bara för att upptäcka att tummen inte har tänkt sig att medverka i påsättning av nytt däck :D. Överväger lite att ta däckbytet i morgon på jobbet istället, där det finns folk som kan hjälpa till om det krisar :idea:.

Har precis ätit frukost och är glad över att jag kan sitta igen :p
Är inte alls lika ömt idag även om det känns fortfarande

Surar för att man plötsligt beslutat att stänga av elen i tvättstugan på söndagarna... en hel maskin inlåst smutstvätt ligger där nu. Får plocka ut den imorgon innan jobbet.

Jag har precis blivit klar med alla tråkiga ansökningar på försäkringskassans hemsida, som krånglade och slängde ut mig minst 4 ggr så jag fick göra om allt :rage:
Å så budade jag hem första bebisplagget på Tradera innan i veckan och betalde det nu, både roligt och tråkigt på samma gång :love:

Nu ska jag ta med barnen till stallet och fixa sysslorna, ingen ridning idag för mannen jobbar, och efter den pärsen ska jag vila när vi kommit hem igen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar