Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Men fy då @ASKAPLASKA *stor kram*
http://www.vecka.nu/Blir snart galen på att ingen av mina kalendrar i datorn eller mobilen visar veckonummer!
Klar hos tandis och sitter och dreglar på jobbet.
Tandläkaren sa att "sånt här kan ingen människa klara av". Det var som @Inglorion sa ingen sårskorpa utan öppet rätt ner i tandbenet.
Har nu fyllt igen hålen med kortison och bedövningssalva och nån tuss som ska sitta till fredag. Hela käken och kinden är bortbedövade, känslan att vara smärtfri är euforisk!
Efter fredag ska ingen människa någonsin får röra vid mina tänder igen.
Klar hos tandis och sitter och dreglar på jobbet.
Tandläkaren sa att "sånt här kan ingen människa klara av". Det var som @Inglorion sa ingen sårskorpa utan öppet rätt ner i tandbenet.
Har nu fyllt igen hålen med kortison och bedövningssalva och nån tuss som ska sitta till fredag. Hela käken och kinden är bortbedövade, känslan att vara smärtfri är euforisk!
Efter fredag ska ingen människa någonsin får röra vid mina tänder igen.
NÄÄÄÄJJJJJ! Går den inte att laga!?Måste ringa tandläkaren och be dem dra den håliga tanden nu.
Kan inte äta utan att det ilar och spränger.
Halva tanden saknas ju så
Japp familjeföretag, men som tur är/tyvärr är det inte maken som är "chef" utan hans kusin, chefen vågade inte ens berätta för mig öga mot öga vad han hade gjort utan skickade hem maken med informationen och svarade efter viss tvekan i telefon... Maken tackar aldrig ja i telefon, men jag har inte lyckats få ur hans kusin den ovanan... Han tror på försäljarna när de säger att det är ett bra erbjudande...@Snurrfian: Vänta nu, jag har för mig att du jobbar i ett familjeföretag... bör ha varit intressant!
Grattis till den borttagna porten
Det vill jag ju såklart inte att du ska få men tack för sympatierna!Tortyr! Mardröm! Fruktansvärt!
Får ont i magen bara av att läsa om din vånda
NÄÄÄÄJJJJJ! Går den inte att laga!?