Ja, man blir helt personlighetsförändrad av konstant öronbedövande smärta och ingen sömn, rätt skrämmande faktiskt.I min personliga erfarenhet så är vanliga utdragningar tämligen okomplicerade i jämförelse med att "fixa till". Det du har är väldigt onormalt (också baserat på en väldigt liten grupp människor jag vet, men det kanske finns någon buke tandläkare att fråga).
Jag började gråta av tacksamhet när jag kunde äta utan att det gjorde ont för första gången på 18 månader efter min sista utdragning (jag vägrade rotkanal).
Lider verkligen med dig! Jag visste knappt vart jag skulle ta vägen efter att den senaste tanden fick en rotinflammation (sov inte på tre dygn då inga smärtstillande hjälpte). Du måste ha så oerhört mycket mer ont och inte haft någon sömn på så länge att min hjärna inte fattar hur du fortfarande står upp Jag hoppas på att det fixar till sig ordentligt nu och det väldigt snabbt! Helst igår.
Stort tack för att du delger dina erfarenheter, det känns märkligt nog skönt att veta att man inte är ensam.