Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ehh, jag lekte med stenar redan som liten... :o hittade samlingen när jag rensade bland mina leksaker i somras :D

Aha! Är det geolog min tös kommer bli när hon blir stor :idea:
Hon samlar nämligen stenar till förbannelse :arghh:
Så pass att jag funderade på att köpa någon "finsten" åt henne när hon fyller år :p
Det måste väl finnas någon sten med tex skimmer i och i någon rolig färg :confused:
En vanlig gråsten betalar jag inte för, det finns det massor i skogen ju :p

Fick lov att göra lite nytta och diska när det åskade å blixtrade som värst i Kristianstad. Nu har jag skrynkliga fingrar och är trött. Åskan har dragit vidare också. Fick en kul länk av en konous dör man kan se åska på karta live tidigare var det helt gult/orange aver stan men nu har det dratt sig uppåt :)
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=sv

Fick lov att göra lite nytta och diska när det åskade å blixtrade som värst i Kristianstad. Nu har jag skrynkliga fingrar och är trött. Åskan har dragit vidare också. Fick en kul länk av en konous dör man kan se åska på karta live tidigare var det helt gult/orange aver stan men nu har det dratt sig uppåt :)
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=sv
Känner mig kränkt och utfryst. Här har åskat och blixtrat men fick minsann inte vara med på kartan :mad:

Känner mig irriterad :mad: Fick ingen bil levererad i dag för när dom körde den så lös ABS lampan igen och dom hade bara kört den i max 50 när dom testade den men den börjar ju inte lysa förrän man är över 100 vilket jag informerat om :banghead: Dem kanske blir klar i morgon..eller kanske denna vecka..... Och ingen lånebil vill dom ge mig och som har haft bilen i 1.5 vecka redan! :rage:
Dom skiter verkligen i alla regler, garantier och lagar! :banghead:

Senast ändrad:
Jag brukar prata med spindlarna och tar gärna upp sötnosarna så de får krypa omkring på mig :D

Respekt!:bow: Du har definitivt inte spindelfobi iaf:eek:
Här hemma pågår ett mindre krig mellan mig och spindlarna. De tycker de ska bo i varje hörn och det tycker inte jag. Det är eländiga dallerspindlar med. Fast de små är rätt söta. Tur de inte har nån vidare hörsel annars hade de nog flytt när jag kommer med dammsugaren. :sneaky:

Respekt!:bow: Du har definitivt inte spindelfobi iaf:eek:
Här hemma pågår ett mindre krig mellan mig och spindlarna. De tycker de ska bo i varje hörn och det tycker inte jag. Det är eländiga dallerspindlar med. Fast de små är rätt söta. Tur de inte har nån vidare hörsel annars hade de nog flytt när jag kommer med dammsugaren. :sneaky:

Jag har ingen fobi överhuvudtaget. Det märkte några nya intagna som i somras försökte skrämma mig med någon sorts kryp. Jag blev inte särskilt skrämd utan gick rakt fram till krypet och lyfte upp det i handen. När jag vände mig mot de intagna gick de raskt iväg :rofl:
Vad är dallerspindlar? Jag ser Jell-O med åtta ben framför mig men jag tror inte att det är vad som åsyftas.

Nu låter du som sambon. Han bjuder in myrorna till att dela sovsäck med honom när han är ute och vandrar. Avliva/mörda spindlar får man göra i smyg.
Endast fästingar och mygg är ok att döda :meh:

Myror killas för mycket men spindlar är mer stillsamma och de kommer oftast bara en i taget.
Fästingar, mygg och flugor har jag däremot inget emot att slå ihjäl. Att katterna slaktar fåglar, möss och sorkar berör mig inte heller. (Jag har slagit ihjäl både fåglar, sorkar och möss själv också :o )

Myror killas för mycket men spindlar är mer stillsamma och de kommer oftast bara en i taget.
Fästingar, mygg och flugor har jag däremot inget emot att slå ihjäl. Att katterna slaktar fåglar, möss och sorkar berör mig inte heller. (Jag har slagit ihjäl både fåglar, sorkar och möss själv också :o )
Vilken dubbelmoral:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 142
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 157
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 178
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar