Då vet jag vad som väntar min unge alltså?Ehh, jag lekte med stenar redan som liten... hittade samlingen när jag rensade bland mina leksaker i somras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet jag vad som väntar min unge alltså?Ehh, jag lekte med stenar redan som liten... hittade samlingen när jag rensade bland mina leksaker i somras
Då vet jag vad som väntar min unge alltså?
Ehh, jag lekte med stenar redan som liten... hittade samlingen när jag rensade bland mina leksaker i somras
Nejdå, hon hittar stenar ändå. Smugglade hem från Gran Canaria och efter en dagsutflykt hittade jag bara ena vanten, andra låg i ryggsäcken, fylld med sten.Ja, vill du inte att bilen blir för tungt lastad ska du se till inte rasta i grustag (som min morfar gjorde)
Känner mig kränkt och utfryst. Här har åskat och blixtrat men fick minsann inte vara med på kartanFick lov att göra lite nytta och diska när det åskade å blixtrade som värst i Kristianstad. Nu har jag skrynkliga fingrar och är trött. Åskan har dragit vidare också. Fick en kul länk av en konous dör man kan se åska på karta live tidigare var det helt gult/orange aver stan men nu har det dratt sig uppåt
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=sv
Flugsmälla.Jag brukar prata med spindlarna och tar gärna upp sötnosarna så de får krypa omkring på mig
Jag brukar prata med spindlarna och tar gärna upp sötnosarna så de får krypa omkring på mig
Respekt! Du har definitivt inte spindelfobi iaf
Här hemma pågår ett mindre krig mellan mig och spindlarna. De tycker de ska bo i varje hörn och det tycker inte jag. Det är eländiga dallerspindlar med. Fast de små är rätt söta. Tur de inte har nån vidare hörsel annars hade de nog flytt när jag kommer med dammsugaren.
Flugsmälla.
Gör processen kort med dom!
Ehh, jag lekte med stenar redan som liten... hittade samlingen när jag rensade bland mina leksaker i somras
Nu låter du som sambon. Han bjuder in myrorna till att dela sovsäck med honom när han är ute och vandrar. Avliva/mörda spindlar får man göra i smyg.Men noooo! Inte vara dum mot spindlarna. De stör ju ingen
Nu låter du som sambon. Han bjuder in myrorna till att dela sovsäck med honom när han är ute och vandrar. Avliva/mörda spindlar får man göra i smyg.
Endast fästingar och mygg är ok att döda
Vilken dubbelmoralMyror killas för mycket men spindlar är mer stillsamma och de kommer oftast bara en i taget.
Fästingar, mygg och flugor har jag däremot inget emot att slå ihjäl. Att katterna slaktar fåglar, möss och sorkar berör mig inte heller. (Jag har slagit ihjäl både fåglar, sorkar och möss själv också )
Vilken dubbelmoral