Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nog väldigt trött. Gäspar hela tiden. Borde äta något eftersom jag liksom igår inte ätit något förutom lunchen. (Och tre mintkolor och några färgglada fruktgodisar på fotbollsmatchen. Jag gillar gratisgrejer :D )

Har sovit en hel natt utan att vakna av smärtan!
Hoppas på att hjärnan hunnit återhämta sig lite nu så jag slipper känna mig så efterbliven på jobbet.
Jobbade 11 timmar igår och även i förrgår men det känns ändå som att jag mest rört till och inte hunnit med nåt.
Märkligt vad smärta och sömnbrist gör med hjärnan:crazy:

Har sovit en hel natt utan att vakna av smärtan!
Hoppas på att hjärnan hunnit återhämta sig lite nu så jag slipper känna mig så efterbliven på jobbet.
Jobbade 11 timmar igår och även i förrgår men det känns ändå som att jag mest rört till och inte hunnit med nåt.
Märkligt vad smärta och sömnbrist gör med hjärnan:crazy:

Va bra att du fick sova! Det läker ju inte bättre precis när man inte sover ordentligt!

Typiskt. Bara för att vi idag har lite tidspress för att jag ska till tandläkaren kl 12 så fastnade lastbilen i köer pga olycka. Den som borde vara på väg med lass 2 nu är inte ens hemma för lastning...

Sista sovmorgonen på länge och jag lyckades sova till halv nio :eek: Jag som annars vaknar runt sju.

Dagen har inga stora måsten, men en del vore-bra-att-hinna-med. Imorgon ska jag in till jobbet och introduktionsjobba lite (de är överhopade av jobb och underbemannade).

Tänk att en gammal tant fick jobb igen så fort. Överallt har jag missmodigt läst rapporterna om svårigheterna för 50-åringar att få nytt jobb. Känner mig lyckligt lottad.

Försöker sova efter att ha jobbat natt. Jobbat 10 timmar endast vilat ngr timmar ingår eftermiddag. Varit igång nästan hela gårdagen. Hur svårt kan det vara liksom! Jag är helt enkelt inte gjord försatt jobba nattetid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 138
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: animalasia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 148
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 160
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar