Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
:eek: Det har jag inte ens tänkt på! Då blir det skrik och panik här, kan jag säga...

Det finns så många katastrofer som kan inträffa :crazy: Jag minns OS i London 2012 när TV-boxen gick sönder. Men Canal Digital gjorde ett bra jobb och övertygade. Boxen gick sönder efter stängning ons kväll, jag felanmälde tors morgon och fre eftermiddag kunde jag hämta ut den nya boxen. (Och som kompensation två fria månader.)

Vad jag gör just nu? Har PANIK :arghh: :o

En jävla STOR SPINDEL på toan och ursäkta ärligheten men jag behöver skita och den sitter där på väggen och hånflinar åt mig :arghh:

Jag skrek som en stucken gris när jag såg den och sprang iväg allt vad jag kunde.
Nu väntar jag på att min man kommer hem och kan ta bort den, snart hoppas jag annars får jag problem O_o :crazy: :o :p

Det finns så många katastrofer som kan inträffa :crazy: Jag minns OS i London 2012 när TV-boxen gick sönder. Men Canal Digital gjorde ett bra jobb och övertygade. Boxen gick sönder efter stängning ons kväll, jag felanmälde tors morgon och fre eftermiddag kunde jag hämta ut den nya boxen. (Och som kompensation två fria månader.)
Ja verkligen. Oh no, men ändå bra hanterat av Canal Digital :up:

Det kommer nog snart till er skulle jag tro :angel:
Det började här för en liten stund sen och det blixtrar oavbrutet ungefär :nailbiting:
Alltså, jag gillar åska. Men jag blir lite nervös för det här med strömavbrott... :crazy:

Vad jag gör just nu? Har PANIK :arghh: :o

En jävla STOR SPINDEL på toan och ursäkta ärligheten men jag behöver skita och den sitter där på väggen och hånflinar åt mig :arghh:

Jag skrek som en stucken gris när jag såg den och sprang iväg allt vad jag kunde.
Nu väntar jag på att min man kommer hem och kan ta bort den, snart hoppas jag annars får jag problem O_o :crazy: :o :p

Spindlar som är så söta :love: Jag hade kunnat hjälpa dig. Eller så hade Mathilde kunnat :p Kan inte dina barn hjälpa dig? :)

Ja verkligen. Oh no, men ändå bra hanterat av Canal Digital :up:

Alltså, jag gillar åska. Men jag blir lite nervös för det här med strömavbrott... :crazy:

Ösregnar gör det redan och min dotters faster, bosatt i Fru Alstad, skrev på FB att de har ordentligt oväder med hagel och åska :mad:

Så här har vi det,

https://instagram.com/p/7qQp8ANgwe/

Åska är ju okej men jag hoppas det lugnar sig så hästarna klarar sig på betet.

Spindlar som är så söta :love: Jag hade kunnat hjälpa dig. Eller så hade Mathilde kunnat :p Kan inte dina barn hjälpa dig? :)

Söta :eek:
Den är gigantisk :crazy:
Min man och tös kommer snart hem så då ska han ta den.
Sonen hörde när jag skrek och kom efter mig och bara skrattade att mamma är rädd för spindeln. Han gick och kikade på den och gick sen skrattandes därifrån :meh:
Så hjälpen är på väg iaf :p

Det roliga är bara att dom brukar vara i vårat badkar så jag bad gubben kika i badkaret först innan dom åkte innan så det inte satt någon där i för jag skulle duscha sonen och nej då, det var ingen där. Nä, den hade flyttat till toan istället :devil:
Jag sätter mig hellre ute i åskan i trädgården än rör den där :p

Söta :eek:
Den är gigantisk :crazy:
Min man och tös kommer snart hem så då ska han ta den.
Sonen hörde när jag skrek och kom efter mig och bara skrattade att mamma är rädd för spindeln. Han gick och kikade på den och gick sen skrattandes därifrån :meh:
Så hjälpen är på väg iaf :p

Det roliga är bara att dom brukar vara i vårat badkar så jag bad gubben kika i badkaret först innan dom åkte innan så det inte satt någon där i för jag skulle duscha sonen och nej då, det var ingen där. Nä, den hade flyttat till toan istället :devil:
Jag sätter mig hellre ute i åskan i trädgården än rör den där :p

Jag brukar prata med spindlarna och tar gärna upp sötnosarna så de får krypa omkring på mig :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 142
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 157
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 178
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar