Det har jag inte ens tänkt på! Då blir det skrik och panik här, kan jag säga...Fattas bara då att det blir ström- eller TV-avbrott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag inte ens tänkt på! Då blir det skrik och panik här, kan jag säga...Fattas bara då att det blir ström- eller TV-avbrott!
Det har jag inte ens tänkt på! Då blir det skrik och panik här, kan jag säga...
Det ska åska också...
Fattas bara då att det blir ström- eller TV-avbrott!
Ja verkligen. Oh no, men ändå bra hanterat av Canal DigitalDet finns så många katastrofer som kan inträffa Jag minns OS i London 2012 när TV-boxen gick sönder. Men Canal Digital gjorde ett bra jobb och övertygade. Boxen gick sönder efter stängning ons kväll, jag felanmälde tors morgon och fre eftermiddag kunde jag hämta ut den nya boxen. (Och som kompensation två fria månader.)
Alltså, jag gillar åska. Men jag blir lite nervös för det här med strömavbrott...Det kommer nog snart till er skulle jag tro
Det började här för en liten stund sen och det blixtrar oavbrutet ungefär
Det kommer nog snart till er skulle jag tro
Det började här för en liten stund sen och det blixtrar oavbrutet ungefär
Vad jag gör just nu? Har PANIK
En jävla STOR SPINDEL på toan och ursäkta ärligheten men jag behöver skita och den sitter där på väggen och hånflinar åt mig
Jag skrek som en stucken gris när jag såg den och sprang iväg allt vad jag kunde.
Nu väntar jag på att min man kommer hem och kan ta bort den, snart hoppas jag annars får jag problem
Ja verkligen. Oh no, men ändå bra hanterat av Canal Digital
Alltså, jag gillar åska. Men jag blir lite nervös för det här med strömavbrott...
Ösregnar gör det redan och min dotters faster, bosatt i Fru Alstad, skrev på FB att de har ordentligt oväder med hagel och åska
Spindlar som är så söta Jag hade kunnat hjälpa dig. Eller så hade Mathilde kunnat Kan inte dina barn hjälpa dig?
Härligt med åska!Så här har vi det,
https://instagram.com/p/7qQp8ANgwe/
Åska är ju okej men jag hoppas det lugnar sig så hästarna klarar sig på betet.
Söta
Den är gigantisk
Min man och tös kommer snart hem så då ska han ta den.
Sonen hörde när jag skrek och kom efter mig och bara skrattade att mamma är rädd för spindeln. Han gick och kikade på den och gick sen skrattandes därifrån
Så hjälpen är på väg iaf
Det roliga är bara att dom brukar vara i vårat badkar så jag bad gubben kika i badkaret först innan dom åkte innan så det inte satt någon där i för jag skulle duscha sonen och nej då, det var ingen där. Nä, den hade flyttat till toan istället
Jag sätter mig hellre ute i åskan i trädgården än rör den där
Spiderwoman!Jag brukar prata med spindlarna och tar gärna upp sötnosarna så de får krypa omkring på mig
Jag ligger med gråten i halsen och hoppas att det blir någon ordning i mitt liv snart....
OMG! Jag har aldrig lekt med MLP, jag var mer en pojkflicka när jag växte upp, så lekte med bilar istället.Jag kommer lätt över och leker med MLP någon gång när jag är hemma
Jag kommer lätt över och leker med MLP någon gång när jag är hemma
OMG! Jag har aldrig lekt med MLP, jag var mer en pojkflicka när jag växte upp, så lekte med bilar istället.
På tal om stenar, undra om jag har kvar min stensamling fortfarande. Hade flera gamla glassburkar fyllda med "fina" stena.Ehh, jag lekte med stenar redan som liten... hittade samlingen när jag rensade bland mina leksaker i somras