Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just ringt och sparrat min kontokort. SUCK. Tappade det i morse nar jag pratade i telefonen samtidigt som jag tog hundarna pa en promenad. Normalt sett gor jag aldrig det ... men sonen hade nagot han maste beratta sa dar vandrade jag omkring med telefonen i ett fodral med ett bankkort och korkortet. Jag kande att jag pillade pa det ena kortet ... men trodde ju inte att jag pillade ut det. Nu misstanker jag dock att det var precis vad jag gjorde. UGH.
Det blir till att alltid ha horlurar i fortsattningen. :meh:

Har just ringt och sparrat min kontokort. SUCK. Tappade det i morse nar jag pratade i telefonen samtidigt som jag tog hundarna pa en promenad. Normalt sett gor jag aldrig det ... men sonen hade nagot han maste beratta sa dar vandrade jag omkring med telefonen i ett fodral med ett bankkort och korkortet. Jag kande att jag pillade pa det ena kortet ... men trodde ju inte att jag pillade ut det. Nu misstanker jag dock att det var precis vad jag gjorde. UGH.
Det blir till att alltid ha horlurar i fortsattningen. :meh:
Fy vad drygt! :(

Själv roar jag mig med att få ut ungarna till deras bussar... :meh: Det går väl så där lagom bra... Jag har åtminstone 10 min kvar till den första och 20 min till den andra...

Suttit i telefon med konsument ombudsmannen igen och nu väntar jag på mail ifrån denna.
Försöker strukturera dagen. Det går sådär. Ska tillbaka till skolbänken efter lunch. Blandade känslor.

Sitter på praktiken och lyssnar till det kaos som pågår på en måndagsmorgon när man är lite kort på maskiner och telefonen ringer för fullt.

Har lycktas ha nästan en superdag, skickat in anslagsansökan och rapporten är nästan klar (eller det är möjligt att det rivs upp om 30min när jag har möte med handledaren om min stora röra med formler. Inget passar och alla förklaringar är konstiga typ:angel: ).

Kämpat med att försöka göra något med mina kartor halva dagen och nu äntligen så gick det! (då kraschade så klart programmet inna jag lyckats spara kartan :rage: Tur att koden är kvar.

Har lycktas ha nästan en superdag, skickat in anslagsansökan och rapporten är nästan klar (eller det är möjligt att det rivs upp om 30min när jag har möte med handledaren om min stora röra med formler. Inget passar och alla förklaringar är konstiga typ:angel: ).

Kämpat med att försöka göra något med mina kartor halva dagen och nu äntligen så gick det! (då kraschade så klart programmet inna jag lyckats spara kartan :rage: Tur att koden är kvar.
Heja dig vad du är bra! :)

Sitter på jobbet och försöker få någon slags ordning på nästa vecka, men vi fastnar hela tiden eftersom denna veckan är helt kaos.

Försöker nå min handläggare på AF. Började med att sitta i kö med plats 137 bara för att få tag på numret.
Ett par timmar senare och jag kommer fortfarande inte fram på numret jag fick.

Är så trött på hur hela snurren runt AF är uppbyggt. Hade det varit ett vinstdrivande företag hade de inte haft en kund!

Har försökt tagit mig igenom en inspelad föreläsning... :cautious: Superintressant ämne, helt katastrofal föreläsare... Väldigt kunnig på ämnet men en lågmäld malande röst som ständigt tappar bort sig... :banghead:

Myser i soffan med vovven och försöker komma på hur man hittar nya vänner, är ju så svårt som vuxen....:confused: En av mina närmsta har nyss flyttat och en annan beter sig sjukt märkligt, tror vi börjar glida ifrån varann

Rensar lingon och funderar på att ta ett glas vin.

Fick telefonsamtal nyss.
Ställe där jag var på intervju vid 10 ringde, och sa att de med vändande post fått OK från kommunen (som har veto beträffande lärare)och erbjöd mig jobb. Jag börjar 5 okt - tänkte vara ledig lite innan.

• Har suttit ned alldeles för mycket de senaste dagarna och höftlederna gör ont.
  • Jag somnade till på en fullpackad tunnelbana på vägen till vandrarhemmet idag, men jag slutade skämmas när jag insåg att mannen bredvid mig faktist snarkade också.
  • Det är så mycket skit i luften här från bränderna i Indonesien att det gör ont i lungorna att andas.
  • Min handledare funderar på om han också ska ha rött läppstift på sig till vårt gruppfoto i morgon

Har enbart sovit tre timmar i natt men känner mig inte nedstämd idag i alla fall. Det kanske inte hjärnan har energi för :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 024
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
26
· Visningar
2 348
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar