R
Raderad medlem 68338
Tjoho är hemma! Moget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad drygt!Har just ringt och sparrat min kontokort. SUCK. Tappade det i morse nar jag pratade i telefonen samtidigt som jag tog hundarna pa en promenad. Normalt sett gor jag aldrig det ... men sonen hade nagot han maste beratta sa dar vandrade jag omkring med telefonen i ett fodral med ett bankkort och korkortet. Jag kande att jag pillade pa det ena kortet ... men trodde ju inte att jag pillade ut det. Nu misstanker jag dock att det var precis vad jag gjorde. UGH.
Det blir till att alltid ha horlurar i fortsattningen.
Heja dig vad du är bra!Har lycktas ha nästan en superdag, skickat in anslagsansökan och rapporten är nästan klar (eller det är möjligt att det rivs upp om 30min när jag har möte med handledaren om min stora röra med formler. Inget passar och alla förklaringar är konstiga typ ).
Kämpat med att försöka göra något med mina kartor halva dagen och nu äntligen så gick det! (då kraschade så klart programmet inna jag lyckats spara kartan Tur att koden är kvar.
Det är så himla synd när intressanta ämnen sumpas fullständigt av dåliga föreläsare!Har försökt tagit mig igenom en inspelad föreläsning... Superintressant ämne, helt katastrofal föreläsare... Väldigt kunnig på ämnet men en lågmäld malande röst som ständigt tappar bort sig...