Sorterar knappar. ..https://instagram.com/p/7k90dPuzB3/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det där skulle vara perfekt nedvarvning för mig ikväll! Ja, min adhd-hjärna är lite underlig iblandSorterar knappar. ..https://instagram.com/p/7k90dPuzB3/
Mitt tips är att se till att få plats med brösten, även om man väljer att inte amma så brukar de kunna bli rätt mycket större... Om du tänker amma, försök hitta en klänning som går att amma i, det är inte kul att behöva klä av sig för att komma åt.Letar klänning till en fest i november. Besvärligt eftersom jag är höggravid nu och mao får chansa på vilken storlek jag kan tänkas ha efter förlossningen...
Min unge ligger och skvalpar bland bubblorna hon också själv nöjde jag mig med en dusch innanNu ska jag och dottern bada. Unga fröken är väldigt frikostig med Tom&Jerry-bubblorna
Tack för tips!Mitt tips är att se till att få plats med brösten, även om man väljer att inte amma så brukar de kunna bli rätt mycket större... Om du tänker amma, försök hitta en klänning som går att amma i, det är inte kul att behöva klä av sig för att komma åt.
Ja på nått konstigt sätt är det rogivande, lite som att bygga pussel, trots jag inte har nån adhd-hjärna om du inte har knappar får du in på en loppis å köpaÅh, det där skulle vara perfekt nedvarvning för mig ikväll! Ja, min adhd-hjärna är lite underlig ibland
Men jag vill ju bara sortera dem, har ingen användning för dem senJa på nått konstigt sätt är det rogivande, lite som att bygga pussel, trots jag inte har nån adhd-hjärna om du inte har knappar får du in på en loppis å köpa
Jag är likadan, utan ADHD Det är något med att ordna saker som är väldigt rogivande...Åh, det där skulle vara perfekt nedvarvning för mig ikväll! Ja, min adhd-hjärna är lite underlig ibland
Haha lämna tillbaka dom på loppis efteråt dåMen jag vill ju bara sortera dem, har ingen användning för dem sen
Om ett besked jag hört ryktesvägen stämmer så är jag frustrerad, förbannad, uppgiven och trött på vissa människors obetänksamhet.