Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Letar klänning till en fest i november. Besvärligt eftersom jag är höggravid nu och mao får chansa på vilken storlek jag kan tänkas ha efter förlossningen...
Mitt tips är att se till att få plats med brösten, även om man väljer att inte amma så brukar de kunna bli rätt mycket större... :angel: Om du tänker amma, försök hitta en klänning som går att amma i, det är inte kul att behöva klä av sig för att komma åt.

Åh, det där skulle vara perfekt nedvarvning för mig ikväll! :love: Ja, min adhd-hjärna är lite underlig ibland :D
Ja på nått konstigt sätt är det rogivande, lite som att bygga pussel, trots jag inte har nån adhd-hjärna :laugh: om du inte har knappar får du in på en loppis å köpa :sneaky:

Äggen blir vääääääldigt hårdkokta när man glömmer kastrullen på spisen :down: det värsta nu är ju att jag inte får något ägg till Mina shakes imorrn! :(

Just exakt detta:

10950470_940142842726268_540383790_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
26
· Visningar
2 427
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar