Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag inte har en aning om vad det handlar om är det ju omöjligt att säga men blir man arg, ledsen och/eller frustrerad så är det ju jobbigt.

Jag blir frustrerad när jag upplever att en person absolut inte tänker längre än näsan räcker. Personen ifråga är impulsiv på en nivå som matchar en 15-åring. När det påverkar mig uppskattar jag det verkligen inte.
Vi får väl se om personen ifråga ens kommer svara på min fråga.

Har nu gett upp försöken att lindra värken i käken med Ipren, Alvedon eller vin och gått över på lite starkare medicin - konjak. Hoppas på bot och lindring.
Har förövrigt haft en förträfflig kväll med middag på tapasrestaurang följt av en grym spelning/konsert.
Dessutom har jag och mannen kört hästarna en längre tur och hunnit städa rövarkulan vi bor i.
Snart sömn, ska bara skölja tänderna i lite mer vsop.

Jag blir frustrerad när jag upplever att en person absolut inte tänker längre än näsan räcker. Personen ifråga är impulsiv på en nivå som matchar en 15-åring. När det påverkar mig uppskattar jag det verkligen inte.
Vi får väl se om personen ifråga ens kommer svara på min fråga.

Hoppas det löser sig för dig. Kram

Nu har jag avslutat en del pappersarbete och slagit mig till ro i soffan med te och mariekex med smör (en bardomsfavo)

Jag har uppenbarligen hostat sönder ett revben, igen, så jag ska försöka bygga upp sängen med kuddar för att kunna sova. Blir fint att imorgon sitta åtta timmar i en stol i en rättssal :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 024
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
26
· Visningar
2 367
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar