Ska fylla vattenflaskorna och göra mackorna inför morgondagens jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du prata om det? Låter inte alls trevligt.Det värsta är dock att det kommer drabba både mig själv och människor jag bryr mig om.
Vill du prata om det? Låter inte alls trevligt.
Ok. Hoppas att det löser sig.Nej då, det är ingen fara. Det är ingen som kommer bli sjuk eller må dåligt på det sättet. Tack ändå!
I första hand väntar jag på besked från personen det gäller om ryktet stämmer.
Ok. Hoppas att det löser sig.
Ok...Nja, på något sätt löser det sig givetvis men eftersom jag är rätt säker på att ryktet stämmer så blir det ingen lösning som jag personligen föredrar.
Ok...
Eftersom jag inte har en aning om vad det handlar om är det ju omöjligt att säga men blir man arg, ledsen och/eller frustrerad så är det ju jobbigt.Nåja, livet blir inte alltid som man har tänkt sig. Det är bara att göra det bästa av de situationer man sätts i
Eftersom jag inte har en aning om vad det handlar om är det ju omöjligt att säga men blir man arg, ledsen och/eller frustrerad så är det ju jobbigt.
Jag blir frustrerad när jag upplever att en person absolut inte tänker längre än näsan räcker. Personen ifråga är impulsiv på en nivå som matchar en 15-åring. När det påverkar mig uppskattar jag det verkligen inte.
Vi får väl se om personen ifråga ens kommer svara på min fråga.
Hoppas det löser sig för dig. Kram
Nu har jag avslutat en del pappersarbete och slagit mig till ro i soffan med te och mariekex med smör (en bardomsfavo)