Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undra hur många gånger jag ringt den där handläggaren i dag. Jag fick iaf aldrig tag på honom. Så jag drog precis iväg ett mail om att han ska ringa mig snarast. Ska bli intressant och se vad snarast betyder på AF. Sist tog det 4 dagar.......
Väntar på att sonen ska äta upp så vi kan göra klart matteläxan och jag kan ta ut hundarna en sväng.

Rensar lingon och funderar på att ta ett glas vin.

Fick telefonsamtal nyss.
Ställe där jag var på intervju vid 10 ringde, och sa att de med vändande post fått OK från kommunen (som har veto beträffande lärare)och erbjöd mig jobb. Jag börjar 5 okt - tänkte vara ledig lite innan.
Grattis till jobbet! :)

Imorgon kommer både mattläggare och elektriker ut för att planera sina jobb i mitt badrum plus att leverans med tvättmaskin ska landa.
Det är bra tur att man är ledig på dagtid då och då!

Fick telefonsamtal nyss.
Ställe där jag var på intervju vid 10 ringde, och sa att de med vändande post fått OK från kommunen (som har veto beträffande lärare)och erbjöd mig jobb. Jag börjar 5 okt - tänkte vara ledig lite innan.

Härligt! Grattis!

Fick telefonsamtal nyss.
Supergrattis :banana:

Äter en snabb och tidig middag. Fastedag idag så skit hungrig det blev mat innan stallet, färsk kyckling som var marinerad i jalapeno och ingefära tror jag, jättegott! Och lite sallad till.
Upptäckte precis att min glas låter :confused: surrande lågt ljud, funderar vad fan det är å märker att det blir tyst när jag tar i glaset :confused::eek::nailbiting: vad tusan händer med mitt glas, är det på väg att sprängas? :eek:

Har varit ute och plåtat nästan hela dagen och avslutade nu med sushimiddag tillsammans med min svartklädde, ständigt kedjerökande, piercade emo-mode-fotograf som vägrade vara med på bild :p

11910236_1018463164853877_519688644_n.jpg

11419030_976569695735900_1750437754_n.jpg

Skriver, sorterar bilder och dricker vin.

Min fotograf är fan bäst, lyckas alltid få bra bilder!

furry1.jpg

Sen att han låter som fan är en annan sak:

Han står liksom och kedjeröker och bara "FAN ASSÅ HELVETES, NEJ JA ÅHHH JA NU FICK JAG EN BILDORGASM, NEJ VAD FAN GÖR DU, KAOS, KOLLA DITÅT OK, FAN TÄNK KOKAIN SLUTA KISA ÖPPNA ÖGONJÄVLARNA...."

Man bara ok ok ok. Men det blir alltid bra :p

Wohoo! @tanten :banana: :bump: Stort grattis! :D
Tack allihop!

Vi får väl se hur bra det blir. att det är fantastiska elever vet jag ju. :love:
Samma med arbetskamraterna som jag jobbat med tidigare.

Däremot verkar företaget lite vimsigt? Jag försökte få fram ett telefonnummer förra veckan men centrala växeln visste inte att de hade verksamhet med 400 elever i vår kommun.

Jag sände CV, senaste arbetsbetyg samt en ansökan förra veckan. I morse blev jag inring av en chef som inledde med att be mig berätta lite om mig själv och vad jag gjorde nu. Suck. Det framgår av alla handlingar. Han hade visst inte kollat sin mejl sedan före helgen. Seriös chefsperson...

När han ringde för att erbjuda mig jobbet i eftermiddags sa han hela tre gånger att jag måste skriva under anställningskontraktet med bläckpenna.
Nåväl. Jag fick bra lön.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
25
· Visningar
2 323
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar