Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har Tv
Jag har bara haft gratiskanalerna sista året och dom är inte mycket att ha. Jag gillar att koppla av på kvällen framför tv:n och nu har jag massor kanaler att välja mellanTV is good (jag tittar på Chicago Fire säsong 2 just nu)
Jag har bara haft gratiskanalerna sista året och dom är inte mycket att ha. Jag gillar att koppla av på kvällen framför tv:n och nu har jag massor kanaler att välja mellan
Eller så tog ultrapedagogen i honom över. När jag lärarvikade påverkade det mig övrig tid också. Jag upprepade saker minst två gånger men med olika ord. Enerverande till den milda grad, sa sambon.Eller så tror han på allvar att jag är tolv år eller intellektuellt funktionsnedsatt
Det där känner jag alltför väl igen, vet inte varför det är så svårt bara för att man är vuxen. Om det har något att göra med att man inte har tid på samma sätt längre eller vad det beror på?Myser i soffan med vovven och försöker komma på hur man hittar nya vänner, är ju så svårt som vuxen.... En av mina närmsta har nyss flyttat och en annan beter sig sjukt märkligt, tror vi börjar glida ifrån varann
Grymt @tanten ! GratulerarRensar lingon och funderar på att ta ett glas vin.
Fick telefonsamtal nyss.
Ställe där jag var på intervju vid 10 ringde, och sa att de med vändande post fått OK från kommunen (som har veto beträffande lärare)och erbjöd mig jobb. Jag börjar 5 okt - tänkte vara ledig lite innan.
Grattis! Härligt att kunna vara lite ledig och veta att det finns ett jobb som väntar på dig!Rensar lingon och funderar på att ta ett glas vin.
Fick telefonsamtal nyss.
Ställe där jag var på intervju vid 10 ringde, och sa att de med vändande post fått OK från kommunen (som har veto beträffande lärare)och erbjöd mig jobb. Jag börjar 5 okt - tänkte vara ledig lite innan.
Jag är inne på mitt andra glas RamosGrattis! Härligt att kunna vara lite ledig och veta att det finns ett jobb som väntar på dig!
BildorgasmSkriver, sorterar bilder och dricker vin.
Min fotograf är fan bäst, lyckas alltid få bra bilder!
Sen att han låter som fan är en annan sak:
Han står liksom och kedjeröker och bara "FAN ASSÅ HELVETES, NEJ JA ÅHHH JA NU FICK JAG EN BILDORGASM, NEJ VAD FAN GÖR DU, KAOS, KOLLA DITÅT OK, FAN TÄNK KOKAIN SLUTA KISA ÖPPNA ÖGONJÄVLARNA...."
Man bara ok ok ok. Men det blir alltid bra
Du borde inte ha ont så långt efter @ASKAPLASKA , har det torkat ut i alveolerna efteråt , alltså inte fått en ordentlig sårskorpa efter, så att käkbenet står blottat ? Det gör hemskt ont, eller att du fått ner skräp ner i extraktionshålet, du bör nog kontakta din tdl!Dör dragituttvåfriskatänderförenveckasenochsmärtanblirbaravärre-döden