Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är filmen färdigredigerad och upplagd, känner mig nöjd med dagen.
Trots att vår tanke var att hoppa på ridskolans bana, så när de ska ha lektion får vi flytta på oss och det blev nästan ett bättre alternativ då hästarna var taggade till tusen. :D

Fick ett ryck och städade i garderoben. Hängde upp alla toppar och klänningar och rensade ut några få plagg jag inte vill ha längre. Nu är galgarna slut och jag är helt svettig så paus i soffan.

Förväller kantareller och väntar på att min underbart omtänksamma sambo ska komma hem med min son som han så gulligt nog körde en 6 mil lång omväg för att hämta hos sonens far så jag skulle slippa ge mig ut och köra igen :love:

Rensat mobilen på bilder och deaktiverat appar som följer med i telefonen trots man inte vill ha dom.. nu kanske jag har plats för att uppdatera dom jag faktiskt använder :cautious:

Har jobbat i trädgården nästan hela dagen, medsådär tunga saker som att kärra kompost och jord till nya rabatten. Är helt slut nu! Och självklart så är kommande vecka väldigt hektisk så det blir inte mycket återhämtning nånstans...

Letar klänning till en fest i november. Besvärligt eftersom jag är höggravid nu och mao får chansa på vilken storlek jag kan tänkas ha efter förlossningen...

Är irriterad på att jag har ont i den där jäkla punkten i ryggen. Tror inte det blir bättre av att jag kommande vecka har fyra rättegångsdagar att se fram emot :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 026
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 459
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar