Sitter i tvattstugan och vantar pa att torktumlaren ska bli Olaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är rätt sällsynt med -40 här i Skåne Jag har dock tillbringat en del tid i fjällvärlden och upplevt temperaturer åt det kyligare hållet om än inte -40.
Att åka alpint i -25 grader är kyligt för ansiktet men det är faktiskt värre när det är -17 grader och blåser 20-25 m/s
Men sanningen att skriva så tycker jag nog att det är värre att jobba i 30 grader och uppåt, särskilt i mörkblå uniform som andas absolut inte alls. När jag konstant är varm så är jag 24/7 irriterad på det där sättet så det kryper i kroppen
Sitter i tvattstugan och vantar pa att torktumlaren ska bli Olaf
Sover du på golvet?Har sovit på jobbet inatt, har köpt en yoga matta så golvet var lite bekvämare än vanligt
Har varit lite produktiv och lyckades skicka in min framstegs rapport. Lyckats få klart min QE rapport tillräckligt för att kunna skicka den till min handledare för kommentarer (). Trots krångel med kartor som vanligt. Nu ska jag renskriva lite formler och tänkte skriva klart anslags ansökan som ska vara inne i morgon. Go me! (för en gångs skull).
Sover du på golvet?
Vad får han för färg?Har en bra dag så ska nog färga håret när sambon piggnat till
Alltså nej. Det är inte kul att alltid vara för varm. Konstant överhettad med kokande fötter. Usch nej!
Oj har du förfrusit dom?Jo, för mig skulle det vara en dröm som går i uppfyllese, så här brukar mina fingrar och tår se ut, iskalla och ingen känsel:
Byter mer än gärna till att vara för varm.
Jo, för mig skulle det vara en dröm som går i uppfyllese, så här brukar mina fingrar och tår se ut, iskalla och ingen känsel:
Byter mer än gärna till att vara för varm.
Här ska det inte regna men hoppas du oxå får en bra söndagSitter här och laddar för en dag till i traktorn .Efter en natt med kramper i ena benet men som tur är så har jag nästan ingen känsel i benet så värken har inte varit så stark men det beror väl på morfinet .Ha en trevlig söndag i regnet !