Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska mitt hår vara ljust kopparblond , återstår att se imorgon. Just nu ser det inte jättemycket annorlunda mot min vanliga hårfärg O_o

Och om te med bäst före datum, det är inget farligt men det kan bli att smaka mindre eller bli beskare, ett år eller två är nog inte så "farligt" men hade kastat om det var från 2008 @Linda8142 :grin:

På temat: Särbon bad mig gå igenom hans skafferi (jag gillar att organisera saker, han tycker om att oorganisera dem :crazy:). Han vet att jag är en slängare så han ville gå igenom det jag kastat först. Jag sa att ok, men det från 1990-talet måste vara ok att slänga direkt? Han höll med (och ja, det var flera saker med den åldern O_o) :D

Har rivstartat dagen med lite fotboll med yngsta barnet, jagat ungar som tydligen får klara sig själva när de är 10 år och ska komma upp på morgonen, men vi fick ihop ett lag och de vann! Sen ska jag tillbaka till halv tre igen och vara matchvärd på herrarnas match, dvs grilla, sälja fika osv. Har jag sagt att jag anser att fotboll är ungefär den tråkigaste sporten man kan tänka sig? :meh: Men om nu barnen vill hålla på så får man väl anstränga sig... Maken har full dag imorgon med skytte med den äldsta, så han fick frikort idag... Han ville hinna med lite egna projekt, sånt där roligt som att klippa gräs och rensa hängrännor... :angel:

Hihi, jag läste "rensa hängmattor" och fick bilder av någon som går om kring och välter ur folk ur sina hängmattor...:rofl::devil::angel:

På temat: Särbon bad mig gå igenom hans skafferi (jag gillar att organisera saker, han tycker om att oorganisera dem :crazy:). Han vet att jag är en slängare så han ville gå igenom det jag kastat först. Jag sa att ok, men det från 1990-talet måste vara ok att slänga direkt? Han höll med (och ja, det var flera saker med den åldern O_o) :D
Jag hade vart ännu hårdare, saker innan 2010 skulle slängas ;) men jag själv kör ju en rensning ca 1-2 gånger om året så jag kastar allt som har bäst före som passerat ;)

Jag blev skitsur när min man på den tiden han var rätt nybliven pojkvän slängde en folköls-Guinness som med råge passerat bäst före-datum. Jag skulle nog aldrig druckit den men den hade stått i kylskåpet några år och jag var van att se den där!

Dax att sova efter en dag i traktorn ! Jäkla skit att man alltid ska vakna kl 5 när man är ledig och pigg som en mört ! Nu är morfinet intaget så det är bara att förpassa sig till sängen !

Just ja, idag lyckades jag även få till den där exteriörbilden jag försökt med tidigare på tanten. Sak ta en bild igen om ett år ur samma vinkel för att se hur mycket hon förändrats på ett år, nu när jag börjat rida ordentligt och sätter krav.

11995723_1066530040044508_1268786066_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 536
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar