Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste ju kolla hur gamla mina teer är, har inte druckit te på evigheter.

Edit: Ett har bäst före 2008 och två 2010, en 2015 och en 2017. Vinner jag? :D

Senast ändrad:
Sitter med hårfärg i håret och trycker i mig en favorit i repris: tacos med lövbiff :d rensning av frys pågår fortfarande så det fick bli det igen. Och på tal om glass, jag skulle äta glass med jordgubbar igår, men glassen var helt kristallig efter att legat i frysen lite för länge :(

Sitter med hårfärg i håret och trycker i mig en favorit i repris: tacos med lövbiff :d rensning av frys pågår fortfarande så det fick bli det igen. Och på tal om glass, jag skulle äta glass med jordgubbar igår, men glassen var helt kristallig efter att legat i frysen lite för länge :(
Så den hade uppenbarligen bäst före datum..

Jag hänger inte med där..:D
Drack du te mot allergin mot Häktet? :D

Eftersom jag uppenbarligen är allergisk mot häktet och blir krasslig så fort jag jobbar där så drack jag i vintras te för att lindra min hosta. Det var kanske inte glasklart av det jag skrev i förra inlägget :p (Men jag skrev häromdagen om min häktesallergi, faktiskt! ;) )

Nu ska mitt hår vara ljust kopparblond , återstår att se imorgon. Just nu ser det inte jättemycket annorlunda mot min vanliga hårfärg O_o

Och om te med bäst före datum, det är inget farligt men det kan bli att smaka mindre eller bli beskare, ett år eller två är nog inte så "farligt" men hade kastat om det var från 2008 @Linda8142 :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 540
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar