Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh CornelisNä har bytt framtoning nu. Nu försöker jag framstå som en kvinnlig version av Cornelis Vreeswijk
Jag har en påse med bäst före 2011!
Jag hänger inte med där..Eftersom jag är allergisk mot Häktet Malmö så drack jag faktiskt upp ett te i vintras. Det hade jag köpt när jag bodde i Kalmar. Jag flyttade därifrån 2009
Jag tror du vinner..Jag måste ju kolla hur gamla mina teer är, har inte druckit te på evigheter.
Edit: Ett har bäst före 2008 och två 2010, en 2015 och en 2017. Vinner jag?
Ånej råkade dricka te med bäst före datum förra året.
Ånej.. Kommer jag bli sjuk nu?
Behövs avlivning?
Nä har bytt framtoning nu. Nu försöker jag framstå som en kvinnlig version av Cornelis Vreeswijk
Det var det jag trodde..Japp, det är kört
Går det bättre än att vara Strindberg?
Så den hade uppenbarligen bäst före datum..Sitter med hårfärg i håret och trycker i mig en favorit i repris: tacos med lövbiff rensning av frys pågår fortfarande så det fick bli det igen. Och på tal om glass, jag skulle äta glass med jordgubbar igår, men glassen var helt kristallig efter att legat i frysen lite för länge
Jag hänger inte med där..
Drack du te mot allergin mot Häktet?
Ja, ska nog slänga men det luktar rätt gott ännu.Och om te med bäst före datum, det är inget farligt men det kan bli att smaka mindre eller bli beskare, ett år eller två är nog inte så "farligt" men hade kastat om det var från 2008 @Linda8142