En av grannarna var precis förbi för att berätta att hon haft inbrott inatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker sätta ihop min nya blodsockermätare. De blir bara mer och mer avancerade, tjoooock instruktionsbok och man behöver nästan en ingenjörsexamen, eller är expert på IKEA konstruktion för att klura ut det här. Kommer ta en halv evighet att programmera det här + att någon idiotisk testremsa vätska saknas. Tack och lov inga glada och ledsna gubbar (IKEA).
Man känner sig så otroligt dum.
Vilken är det som ger dig gråa hår? Jag har en AccuChek Mobile som jag är väldigt förtjust i. Det enda jag behövde lära mig var hur jag öppnar luckan för att sätta i en ny kassett med temsa.Försöker sätta ihop min nya blodsockermätare. De blir bara mer och mer avancerade, tjoooock instruktionsbok och man behöver nästan en ingenjörsexamen, eller är expert på IKEA konstruktion för att klura ut det här. Kommer ta en halv evighet att programmera det här + att någon idiotisk testremsa vätska saknas. Tack och lov inga glada och ledsna gubbar (IKEA).
Man känner sig så otroligt dum.
Vilken är det som ger dig gråa hår? Jag har en AccuChek Mobile som jag är väldigt förtjust i. Det enda jag behövde lära mig var hur jag öppnar luckan för att sätta i en ny kassett med temsa.
Avkomman har fått en sådan där som sitter på armen och man läser av genom att svepa i luften invid den. Den krånglar och visar fel men när den visar rätt är den tydligen väldigt bra...
Ser jättsuddigt, ser knappt texten men ingen fara, har bara droppat gel i öfonen. Ser inte vaf jag skrivenr.