athena_arabians
Trådstartare
Peppar mig för att fortsätta städa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Peppar mig för att fortsätta städa...
Du kan fortsätta här sen när du är klar hos dig
Vem sa att jag någonsin kommer att bli färdig?!
@Inglorion: Skickar en kram, hoppas det hjälper det är alltid bra att fokusera på det som är bra och att faktiskt ta hand om sig själv så man mår bättre. Tack för att du påminnde mig om det! Det behövs ibland
Du är i lä, särbon textade mig precis innan kl 6 och berättade att han skulle gå och lägga sig. "Vad fint, jag ska snart gå upp" var mitt svar
Det är nu jag viskar *jag är glad att BARNET inte vill spela fotboll* ...Har jag sagt att jag anser att fotboll är ungefär den tråkigaste sporten man kan tänka sig? Men om nu barnen vill hålla på så får man väl anstränga sig...
*viskar* Jag anser att hockey är snäppet värre och där har jag varit världens dummaste mamma och sagt nej.... Så vi kör fotboll, innebandy, skidåkning och skytte.... Sen pratar folk om att man måste ha tid för sig själv? Vi har fullt upp att få ihop schemat för barnen med bilar åt olika håll... Tack och lov att vi har hunden så man åtminstone kan skylla på honom när man bara måste få komma ut i skogen en stund.Det är nu jag viskar *jag är glad att BARNET inte vill spela fotboll* ...