Börjar tröttna på att skrika på den envisa katten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kompis mamma har TBC! Lite retro sådär... rekommenderas dock inte...
Sitter och käkar råbiff och dricker chianti på stammishaket. .
Yummy men jag hade nog tagit en genever och en Heinicken i stället för chianti. Får tyvärr migrän av rödvin så jag har lagt ner det för godt. Bon Appetit!
Katten kanske sett Simon's cat?Börjar tröttna på att skrika på den envisa katten
Heja!!Kan sammanfatta dagen med att jag är helt slut och har tyvärr ont i ryggen men, vågen visar iaf på några kg - så min strävan ger resultat!
Inte idag! Bar stenplattor och gjorde ryggen lite för argHeja!!
(gör sådär så försvinner några kilo till )
Vad finns det för uppbyggliga låtar? I helgen ska jag göra något svårt och behöver något stärkande och upplyftande att lyssna på i bilen på väg dit. Har ni några tips?
Mvh,
Orolig
Vad finns det för uppbyggliga låtar? I helgen ska jag göra något svårt och behöver något stärkande och upplyftande att lyssna på i bilen på väg dit. Har ni några tips?
Mvh,
Orolig
JA - självklart!
Härligt att vågen funkar.Kan sammanfatta dagen med att jag är helt slut och har tyvärr ont i ryggen men, vågen visar iaf på några kg - så min strävan ger resultat!
Min farmor hade det för lääääänge sen. Låg halva tonåren på sanatorium och fick operera bort knäskålen. Trodde TBC var nått man hostade av men, men....Min kompis mamma har TBC! Lite retro sådär... rekommenderas dock inte...