Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nöjd med mig själv.
Jag har agerat kopplerska och kopplat ihop en duktig kurdisk sångare och musiker med ett gäng som ordnar en välgörenhetskonsert i bygden. Jag vill att duktiga Hejar ska få komma ut och bli känd inte bara i sitt hemland utan även här!!

Hoppas, hoppas att den kontakten bär frukt. De fick några youtubelänkar och blev impade :love:

Vad finns det för uppbyggliga låtar? I helgen ska jag göra något svårt och behöver något stärkande och upplyftande att lyssna på i bilen på väg dit. Har ni några tips?

Mvh,
Orolig

Har lagt mig på jobbet. Natt 1/4.
Sover så dåligt här. Och magen tål inte diklofenak.
Ska försöka sova några timmar!

Min kompis mamma har TBC! Lite retro sådär... rekommenderas dock inte...
Min farmor hade det för lääääänge sen. Låg halva tonåren på sanatorium och fick operera bort knäskålen. Trodde TBC var nått man hostade av men, men....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 597
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar