Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Galet sugen på iskaffe och vår mjölk är slut. Blir att göra sig i ordning för att köpa det, för iskaffe är min senaste craving :D

Vad tusan? Här blir jag taggad och vad ser jag? Nedlåtande fnysningar över granar och en halvt otrogen @Scata som verkar tro att ett tall någonsin kan mäta sig med en riktig gran? Otack är minsann världens lön!

Nu går jag in i barrskogen och somnar. Väck mig om tre veckor när jag har flyttat in i nya huset

Såååå skönt att komma hem från jobbet så här på fredagseftermiddagen och lägenheten är städad och allt är i ordning!

Försöker vakna till efter en extremt sövande föreläsning, jag fick lov att hämta min stickning för att inte somna... :cautious: Hur kan man få ett sånt intressant ämne att kännas som om någon läser upp telefonkatalogen? Och denna fullständiga vägran att använda sig av powerpoint eller åtminstone lite bilder/text på det hen pratar om :banghead:

Stör mig på att jag jag fick hem ett Siba kort sen idag en faktura att betala en årsavgift. Nu hittar jag inte ens det jäkla kortet:meh: som jag inte kommer använda. Mailat kundtjänst.

Har burit ved och klippt gräs. Kommer in och hittar en fråga om jag kan komma på intervju på måndag. Klart jag kan.

Citerar en god vän från förr *kan inte en hederlig människa få vara arbetslös ett litet tag*
...jag bara skämtar. Jag hoppas hoppas hoppas hoppas att jag kan få jobba med nyanlända igen och tror att det kan bli bra. Även om detta är lite mer krävande än det jag tidigare gjort.
det är enormt smickrande att bli tillfrågad.

Suck. Dags o lyssna på pedagogikföreläsning. Har verkligen ingen lust men vet med mig själv att jag är skitnöjd efter.

Jo förresten en sak till. Har kommit på att jag behöver investera i denna blåa pälsjacka.
RODEBJER_FW15_PEARL_KNITFUR_BLUE_FRONT_1.jpg

Problemet är att jag knappt ryms själv i lägenheten OCH jag har shoppat för typ 30 lök denna månad. KAOS. Behöver jag verkligen denna? Det kan hända att jag faktiskt gör det. Men jag måste försöka argumentera mot mig själv i denna fråga...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 628
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar