Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo förresten en sak till. Har kommit på att jag behöver investera i denna blåa pälsjacka.
RODEBJER_FW15_PEARL_KNITFUR_BLUE_FRONT_1.jpg

Problemet är att jag knappt ryms själv i lägenheten OCH jag har shoppat för typ 30 lök denna månad. KAOS. Behöver jag verkligen denna? Det kan hända att jag faktiskt gör det. Men jag måste försöka argumentera mot mig själv i denna fråga...
Du får helt enkelt göra lager på lager till en skön konst. Då minskar antalet plagg i lägenheten - åtminstone när du själv inte är hemma :idea:
:laugh:

Ligger i soffan, dricker caffe latte och läser Donna Leon "En dunkel död" och funderar på om det är tid för en långweek end i Venedig. Tror jag skall föreslå det när vi ses imorgon.

Annars har jag varit duktig och skickat kläder (mammas till second hand).

Jo förresten en sak till. Har kommit på att jag behöver investera i denna blåa pälsjacka.
RODEBJER_FW15_PEARL_KNITFUR_BLUE_FRONT_1.jpg

Problemet är att jag knappt ryms själv i lägenheten OCH jag har shoppat för typ 30 lök denna månad. KAOS. Behöver jag verkligen denna? Det kan hända att jag faktiskt gör det. Men jag måste försöka argumentera mot mig själv i denna fråga...

Det är klart att du behöver!:up:

Jag och min kära make diskuterar om inte vissa sjukdomar borde få någon kulturarvsstatus. Ska vi verkligen inte behålla ens några glimtar av hur syfilis, pest och lepra verkligen ser ut? Vad gäller pest har jag en idé om ett Big Brother-koncept där frivilliga får delta och bosätta sig i ett medeltida kvarter och sedan naturligtvis tas därifrån och räddas till livet för att ersättas med nya aspiranter.

(Ja, så här ser kvällsmys ut hos oss)

Jag och min kära make diskuterar om inte vissa sjukdomar borde få någon kulturarvsstatus. Ska vi verkligen inte behålla ens några glimtar av hur syfilis, pest och lepra verkligen ser ut? Vad gäller pest har jag en idé om ett Big Brother-koncept där frivilliga får delta och bosätta sig i ett medeltida kvarter och sedan naturligtvis tas därifrån och räddas till livet för att ersättas med nya aspiranter.

Adoptera mig!!!

Försöker bota huvudvärken och den infernaliska värken i tandbenet med vin.
Orkar inte laga middag så jag satsar på ostbågar, som jag egentligen inte ens gillar...
Imorgon har jag ett kul gig på Skeppsholmen om nån vill komma och kolla in mig och Kalle:)

Min kompis mamma har TBC! Lite retro sådär... rekommenderas dock inte...

Sitter och käkar råbiff och dricker chianti på stammishaket. Inväntar att stylistgrannen ska dyka upp. Hon ska åka till Shanghai och jobba så tänkte att hon behöver stärka sig lite innan avresa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 610
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar