Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh. En öl vore gott.Har just varit ute och kört hästarna med min man. Nu käkar vi glass och delar på en öl medan katterna och hunden flockas runt oss i soffan. Allt är som det ska i stugan
Men, då var det kanske det jag såg igårkväll, då. Tänkte att det liknade norrsken, men att det inte kunde vara det.Det är goda chanser i natt, och det går så långt söderut som Göteborg och Gotland!
Bilden syns inte.
Bilden syns inte.
Är den nånstans där man måste vara inloggad? Man ska inte behöva vara medlem/inloggad på en massa olika bildsajter för att kunna se bilder postade på buke.
Mina bilder verkar konstiga. Det är lika i bildtråden på hund. Vissa ser....men inte ens jag själv.Bilden syns inte.
Är den nånstans där man måste vara inloggad? Man ska inte behöva vara medlem/inloggad på en massa olika bildsajter för att kunna se bilder postade på buke.
Min Tusse skulle vara så besviken om de bestämde sig för att begå självmord i proppskåpet i år i stället för att faktist springa runt lite i huset