Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske ska ta en kopp vanilj- och kolate med honung i? Jag tror nämligen att jag är allergisk mot häktet :eek: Jobbade där tre veckor i vintras = fick bihåleinflammation, tre veckor i maj då jag var frisk och har nu jobbat där i tio dagar = snörvlar och hostar.
Jag som aldrig är krasslig! :mad: Det är nog alldeles för modernt och nyrenoverat. Min kropp mådde antagligen bättre av det 100 år gamla fängelset :p

Funderar på att gå och lägga mig. Hur kunde jag bli såhär trött? Kaos asså, börjar tackla av.

Argh! Någon i huset duschar med helt fel tryck eller något så det tjuter jättemycket inne i vår lägenhet. Har aldrig varit med om att det hållt på så här länge förut. Verkligen irriterande ljud! *blir tokig*

Idag har det varit rusning på min lilla gård. Först kom en leverans som jag trodde skulle dyka upp om två veckor. Jag har världens minsta hall och hela (lilla) huset är fullt med prylar just nu. Hallen blev inte större av att det står en jättekartong innehållande min nya varmvattenberedare.
Så fort den leveransen var klar kom torksnubben och konstaterade att badrummet är helt torrt nu :bump: När han hade åkt kom det grejer från Ikea. Tror jag kommer gå ner i vikt av det här, att ta sig genom huset kräver planering ;)

Känner mig lite trött, hängig och ensam :/ Redan på väg hem från skolan var jag väldigt trött, men blev inte bättre efter en mysig skrittrunda barbacka och sen skulle hästskrället klippas, hon är livrädd för klippmaskinen men hon sätter så sjukt mycket päls och är varm i sig själv (welsh cob) så behöver bli klippt. Förra året blev det tre vändor, lite värre varje gång men det gick. Idag hade jag smetat på Confidence EQ som tydligen ska hjälpa vid såna här situationer, men det var sju resor värre idag :( Så fort stallägaren slog på klippmaskinen så håller hästen på att riva stallet, ett under att uppbindnings"linorna" höll (sånna stretchiga med panikhake). Hästen i princip hoppar/springer 1,5 meter fram i ren panik och slår nästan omkull mig som står bredvid för att klappa/lugna/mata med godis som jag brukar ha gjort förra vintern :( :cry::crazy: Verkar som fröken får gå oklippt i år :down: Så humöret blev ju inte bättre efter det :( Och känner mig skoltrött å Skånetrött :arghh:

Bilden som @grodan21 inte gillade.
Misstänker att det är en form av självmordssekt.

FtEBCRG75LBPfwFF93VfWdhz2Mm7IaGTMnmzAezxI6f3a8SCJCB9hp8F0QnzMML2PQp1UQEfvoTsMprSQCRz9xQa8dC-w0kZBW46tdTFHndVIfHc4CchPxA1YBv6um1Yy__iSVxdioXWSS5VPCBQHJs1mhrHLkNHjYjmRFB3-Qk-0uxQKtjX4UPaM6kU5SO3dHiOoK9PnbHWLpQIZ6-kzpDqFtqgcg04FqTiP5ZJzLe1m2kMvwP3COhafRsuiMEqlJAx-FXbG9xzsF7OOt4fmMBfQQu-stZlubVcgdhJQ0JUwFX377a-JYnJwBKau29dGQ1UGqRT-4QR3NwjsdXQwnnWmolaey5o2IkAzTZim5TcvS37sc6Rq65mYUQ58CAdNxoyRLYxnfZVrRpxwGLLlKWl0tjkHVlX5XhzyHDBDSXs72FQuJwnoHVAyDnxQ4VHShRS8rQMWFZeTz5f_t5dRHXiI9hv_FmnDWMahiAb5EsSyta4rH2txWT7mhtnHg1r04NJ34AFUabcde4o1wreUQw=w320-h580-no

Bilden syns inte.
Är den nånstans där man måste vara inloggad? Man ska inte behöva vara medlem/inloggad på en massa olika bildsajter för att kunna se bilder postade på buke. :down:
Mina bilder verkar konstiga. Det är lika i bildtråden på hund. Vissa ser....men inte ens jag själv.
Kan det vara nått med att jag laddar ner från min google?

Min Tusse skulle vara så besviken om de bestämde sig för att begå självmord i proppskåpet i år i stället för att faktist springa runt lite i huset :angel:

Jag har haft en diskussion med Knutte om vilka sysslor vi har här hemma. Men han klagar på mängden möss. Det är väl dags att låta lilla Alf få gå med ut och prya lite.

Jag ser också bilden. Det såg likadant ut i proppskåpet när jag hyrde ett torp för ett gäng år sen. Huuu...

Nu är snart nattpasset över och sen är det helg :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 631
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV