Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver handlarlista inför helgen. Får hit tre sköna vänner som jag lärt känna via Buke.
De kommer från lite olika håll och vi ska äta och dricka gott och ta en tur ut i skogen med alla hundar och grilla lite korv mm :)

Känner mig en aning mör i kroppen efter massagen, men väl behövligt, sen var det samma tjat som vanligt om att jag borde träna lite mer och göra övningarna jag har fått regelbundet :o :angel: Men även supergott fika och massor av skratt! Fördelen när man har en personlig relation också! Och fick prata lite med ett helt gäng höns :love: riktiga höns som var supersociala och helst ville sitta i knät allihopa! :D

Sen har jag suttit och prata med några av mina kurskamrater och först redan ut nästa veckas två seminarium... :cautious: Och tittat på veckan därpå komman seminarium som känns som om någon driver med en när man får 24 papper där texten nästan är läslig och man ska bedöma skribentens ordval :crazy: Man har tur om man lyckas reda ut vilka ord som faktiskt har använts... :meh:

Sitter på tåget, från malmö-Kristianstad. För tillfället i lund. Jag är glad, har tomt säte bredvid mig :banana: men det kan ju hinna ändras innan jag är hemma vid halv fem.. trött som fan också. Skönt det snart är helg.
Upptäckte idag att vi har tenta den 21/9, hade tänkt åka hem till mamma i dalarna 17-21 :( så får planera om det till veckan efter istället. Saknar mamsen ju :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 633
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV