Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klar! Ligger i sängen och käkar glass. Det har jag hört att man måste göra när man dragit ut två tänder
Nästa vecka alt veckan därpå ryker två till!
ÖVER NATTEN?!!!
Men allvarligt - 75 grader kolnar inte. Det kan verkligen inte brinna.ÖVER NATTEN?!!!
Det skulle jag aldrig våga... är för nojjig och rädd att det ska börja brinna.
Men det kan bli kortslutning i ungen på nått höger vänster... nä, jag vill inte testa. Gör det hellre under dagen när jag kan hålla koll istället.Men allvarligt - 75 grader kolnar inte. Det kan verkligen inte brinna.
Testa!
ÖVER NATTEN?!!!
Det skulle jag aldrig våga... är för nojjig och rädd att det ska börja brinna.
Oavsett vilket så vill jag inte och kommer heller inte göra det, tur det är fritt att välja vad man vill göra.Jag har klarat mig från spisbrand hittills och jag har gjort det i många år. Du har ju frysen och kylen på när du sover också, eller hur?
Gör som jag då. Släng in den tidigt på förmiddagen så är den klar på kvällen .Men det kan bli kortslutning i ungen på nått höger vänster... nä, jag vill inte testa. Gör det hellre under dagen när jag kan hålla koll istället.
Det är dammigt ute, som Alice säger
Av någon anledning känns det bättre att göra det under dagen, annars ligger jag där i sängen och tänker på att jag inte stängt av den och oroar mig så jag inte kan sova (gäller enbart sådant som inte brukar vara igång under nätterna).Gör som jag då. Släng in den tidigt på förmiddagen så är den klar på kvällen .
Jag tycker det är perfekt att man kan rasta hundar, städa, göra ärenden mm och maten lagar sig själv
Gör alltid tjälknöl under natten. Det är isf värre för det är ju helt torrt. Pulled...någonting ligger iaf i en gryta med en del vätska. Ingen fara alls att ha inne över nattenAv någon anledning känns det bättre att göra det under dagen, annars ligger jag där i sängen och tänker på att jag inte stängt av den och oroar mig så jag inte kan sova (gäller enbart sådant som inte brukar vara igång under nätterna).