Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle vilja ut och jaga norrsken men det blir som lite svårt med tanke på barnet. Ser inte ett smack här hemifrån med en IP ett kvarter bort, den lyser upp väldigt långt!

Jag skulle vilja ut och jaga norrsken men det blir som lite svårt med tanke på barnet. Ser inte ett smack här hemifrån med en IP ett kvarter bort, den lyser upp väldigt långt!
Har aldrig sett ett norrsken. Skulle vilja göra det någon gång :)

ÖVER NATTEN?!!! :eek: :eek: :eek:
Det skulle jag aldrig våga... är för nojjig och rädd att det ska börja brinna. :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
Jag håller med dig, skulle aldrig lämna ugnen, tvättmaskinen, tv, laddare el dyl på.
Mitt hem har brunnit och jag är förföljd av elfel så jag chansar inte. Tro mig, jag vet vad jag talar om.

Idag har jag gjort av med en massa pengar igen ;) Vet inte hur det fungerar men varje gång jag åker till Ikea kommer jag hem med en massa grejer ur Hemnes-serien, är lite förälskad i den tydligen.
Tvärslocknade hemma och sov i 1,5 timme och nu är det nattjobb som står på schemat. Tror jag kryper ner i soffan, folk får ringa om de vill något ;)

Idag har jag gjort av med en massa pengar igen ;) Vet inte hur det fungerar men varje gång jag åker till Ikea kommer jag hem med en massa grejer ur Hemnes-serien, är lite förälskad i den tydligen.
Tvärslocknade hemma och sov i 1,5 timme och nu är det nattjobb som står på schemat. Tror jag kryper ner i soffan, folk får ringa om de vill något ;)
Har Hemnes dubbelsäng och sängskåp i vitt (den äldre modellen) och deras tv-bänk och soffbord. Sen när jag träffade sambon hade han samma....fast i svart :D
Tur vi har stort hus så vi får plats med allt. Men hans säng plockades isär och väntar på att gästrummet ska bli klart någon gång i framtiden :angel:

Nu har jag ätit pizza (4 Seasons). Beställde och leverat dörren, orkade inte till Mc Donalds som var alternativet. Smakade helt OK.

Sovit som en gris på soffan här på jobbet. Snart får jag åka hem och då bär det av till stallet, Max ska få fossingarna verkade minsann.

Wow, hade en bra start på dagen och kände att det här kommer bli en bra dag (speciellt eftersom jag fick sova hela natten). Tji fick jag så det stank om det.

Fick kommentaren "bad manners" så fort jag anlände för att jag inte har tid att komma på ett farväl party i morgon kväll. Självklart inte direkt till mig utan bara så att jag kunde höra det. Så toabesök för hysteriskt gråtande ett tag blev starten i stället :cool:

Sist jag kollade har man inte "bad manners" bara för att man har två stora deadlines man måste fixa och därför inte har tid att komma på ett party men det har ju tydligen ändrats :( Inte levererat av personen som flyttar i alla fall. Jag visste inte om hen visste om partyt eller om det var en överraskningsfest så jag hade inte vågat ursäkta mig till hen för att jag inte kan komma innan.

Har lyckats börja sätta ihop rapporten i alla fall så det känns lite bättre nu (inte det jag skulle göra men med tanke på hur morgonen var orkade jag inte börja felsöka kod på en gång :meh:).

:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
Har glömt headsetet så jag kan inte lyssna på bok när jag jobbar och så glömde jag mjölken till kaffet, har bara så det räcker till en kopp... :down: :banghead: :turd:

Stekt lite pannkakor på morgonen, sonen ska ha utedag med skolan och är rätt kinkig med vad han faktiskt äter så det är rätt bra med något som han åtminstone stoppar i sig. Nu har jag ätit frukost och läst lite litteratur och analyserat den så gott jag kunde. Snart ska jag iväg på massage :love:

Dricker frukostsmoothie på jobb och försöker ignorera den vansinnigt irriterande kollegan som jag inte tål. Hen är dock svår att ignorera eftersom hen ALDRIG ÄR TYST!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 633
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV