Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig sett ett norrsken. Skulle vilja göra det någon gångJag skulle vilja ut och jaga norrsken men det blir som lite svårt med tanke på barnet. Ser inte ett smack här hemifrån med en IP ett kvarter bort, den lyser upp väldigt långt!
Det är goda chanser i natt, och det går så långt söderut som Göteborg och Gotland!Har aldrig sett ett norrsken. Skulle vilja göra det någon gång
Åh...då kanske jag kan få se ett. Bor 7 mil norr om GöteborgDet är goda chanser i natt, och det går så långt söderut som Göteborg och Gotland!
Testa! Försök hitta en öppen plats utan ljusföroreningarÅh...då kanske jag kan få se ett. Bor 7 mil norr om Göteborg
Vi bor mitt i skogen så ljus finns inteTesta! Försök hitta en öppen plats utan ljusföroreningar
Jag håller med dig, skulle aldrig lämna ugnen, tvättmaskinen, tv, laddare el dyl på.ÖVER NATTEN?!!!
Det skulle jag aldrig våga... är för nojjig och rädd att det ska börja brinna.
Har Hemnes dubbelsäng och sängskåp i vitt (den äldre modellen) och deras tv-bänk och soffbord. Sen när jag träffade sambon hade han samma....fast i svartIdag har jag gjort av med en massa pengar igen Vet inte hur det fungerar men varje gång jag åker till Ikea kommer jag hem med en massa grejer ur Hemnes-serien, är lite förälskad i den tydligen.
Tvärslocknade hemma och sov i 1,5 timme och nu är det nattjobb som står på schemat. Tror jag kryper ner i soffan, folk får ringa om de vill något