Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just ja, idag lyckades jag även få till den där exteriörbilden jag försökt med tidigare på tanten. Sak ta en bild igen om ett år ur samma vinkel för att se hur mycket hon förändrats på ett år, nu när jag börjat rida ordentligt och sätter krav.

11995723_1066530040044508_1268786066_n.jpg
Vad är det för stam på henne? Hon är väldigt lik min gamling som fick galoppera vidare för ett år sen :heart

Vi kan byta, jag är kall och fryser om dom. Tar mer än gärna varma fötter. :up:

Jag är nästan alltid varm om hela mig men just fötterna är extra besvärligt. På jobbet tar jag av mig skorna så ofta jag bara kan! (Eller släpper åtminstone upp hälen ur skon. Måste kunna hoppa i skorna snabbt vid en incident!)

Jag är nästan alltid varm om hela mig men just fötterna är extra besvärligt. På jobbet tar jag av mig skorna så ofta jag bara kan! (Eller släpper åtminstone upp hälen ur skon. Måste kunna hoppa i skorna snabbt vid en incident!)
Nä fy, nu blev jag minsann väldigt avundsjuk! :eek: Jag vill också va för varm, hellre det än att frysa så fingrar och tår blir vita. :arghh:

Betat av typ 5 pussel till på datorn. Dags att sova. Upp tidigt imorgon, halv åtta ska vi köra iväg en av ponnyerna till sitt nya hem. Lulu, du kommer inte vara saknad! :angel: 20 årig ponny sto, fux dessutom, som är så odräglig och ouppfostrad så det inte finns maken.

Jag tar dem gärna, jag fryser om händer och fötter som en inbiten rökare (och jag har aldrig rökt på allvar, det senaste är preskriberad jazztobak som student).

Pfft, jag drömmer ibland om svala händer och fötter. Tänk att på vintern kunna promenera i kängor utan att få lust att slita av skorna och sätta fötterna i snön :eek:

Jag sitter och moppar upp blodet som rinner fran tummen igen. Jag tranade (lekte) med Princess Diva och hade lite for brottom nar hon kom tillbaka med bollen sa jag stoppade in fingrarna i munnen pa henne ... medan hon mycket aktivt tuggade pa bollen. AJ!:eek:
Saren sitter sa att jag river upp dem hela tiden. UGH!

Testa att jobba i -40... :meh: :wtf: jag gillar snö men inte att frysa :cautious:

Det är rätt sällsynt med -40 här i Skåne ;) Jag har dock tillbringat en del tid i fjällvärlden och upplevt temperaturer åt det kyligare hållet om än inte -40.
Att åka alpint i -25 grader är kyligt för ansiktet men det är faktiskt värre när det är -17 grader och blåser 20-25 m/s :p

Men sanningen att skriva så tycker jag nog att det är värre att jobba i 30 grader och uppåt, särskilt i mörkblå uniform som andas absolut inte alls. När jag konstant är varm så är jag 24/7 irriterad på det där sättet så det kryper i kroppen :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 527
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar