Jag tycker inte de ska ligga och skräpa bara, man är väl vän av ordning!Man va i hela - de kilon jag tappar behöver du väl inte springa och plocka upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte de ska ligga och skräpa bara, man är väl vän av ordning!Man va i hela - de kilon jag tappar behöver du väl inte springa och plocka upp!
Idag har jag beställt varmvattenberedare och ett badkar. Skulle egentligen inte köpt nytt badkar men det var fint och pengar är ju till för att spenderas har jag hört
Imorgon bär det av till Ikea med min Syster, lär inte bli mycket billigare där skulle jag tro
Pulled beef/chili var precis vad jag hade med till lunch idag så himla gott!Kan tillägga att pulled pork eller beef blir jättegott som matlåda. Jag brukar också göra en cajungryta på kyckling som är gudomlig även uppvärmd.
Tyvärr, sambo och småbarn, så där är nog kört. Jag beklagarÄr han singel så kan du ju hinta om att jag också är det
Pulled beef/chili var precis vad jag hade med till lunch idag så himla gott!
Det är bra, upprätthåll BNP:n!
Då kan jag tipsa om pitabröd till, pallar en inte att göra själv har Hatting goda, som faktiskt funkar fin-fint att värma i micron vad det än står på förpackningenDet är supergott och går ju att variera så mycket.
Jag gör så att jag fryser in proteinet (pulled kött, gryta etc) för sig och sedan tillbehör i stil med ris eller sötpotatisstomp för sig. Då kan jag kombinera som jag vill eller kanske äta potatis eller bröd till (potatisen är ju trälig att äta när den varit fryst).
Då kan jag tipsa om pitabröd till, pallar en inte att göra själv har Hatting goda, som faktiskt funkar fin-fint att värma i micron vad det än står på förpackningen
Jodå, alla vi på buke kommer ju köpa varsinJag älskar verkligen att laga mat och är så himla sugen på att skriva en kokbok. Fast ingen skulle väl köpa den med tanke på inflationen det gått i kokböcker
Tyvärr, sambo och småbarn, så där är nog kört. Jag beklagar
Det är bra, upprätthåll BNP:n!
Är klart impad av dig Jag vill också köra truck!Jag har lastat en (stor!) pall på bilen med trucken. Själv! *nöjd*
Det är skitkul! Men svårt. Tänk dig att framföra något som är stort och tyngre än en bil, medsamma precision som när du använder en symaskin. Du anar inte hur många gånger min kollega sagt åt mig att ge fan i rattenÄr klart impad av dig Jag vill också köra truck!