Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pulled beef/chili var precis vad jag hade med till lunch idag :D så himla gott!

Det är supergott och går ju att variera så mycket.

Jag gör så att jag fryser in proteinet (pulled kött, gryta etc) för sig och sedan tillbehör i stil med ris eller sötpotatisstomp för sig. Då kan jag kombinera som jag vill eller kanske äta potatis eller bröd till (potatisen är ju trälig att äta när den varit fryst).

Det är supergott och går ju att variera så mycket.

Jag gör så att jag fryser in proteinet (pulled kött, gryta etc) för sig och sedan tillbehör i stil med ris eller sötpotatisstomp för sig. Då kan jag kombinera som jag vill eller kanske äta potatis eller bröd till (potatisen är ju trälig att äta när den varit fryst).
Då kan jag tipsa om pitabröd till, pallar en inte att göra själv har Hatting goda, som faktiskt funkar fin-fint att värma i micron vad det än står på förpackningen ;)

Dricker vin!!

Samt samlar kraft till att renskriva ett protokoll (eller helst två) putsa på CV:t och rensa tio liter lingon.

Och så borde jag försöka göra ett allvarligare försök att få eld i pannan också. Det är inte lätt, sitter en surgubbe i skorstenen och det verkar som om han bosatt sig där hela veckan

Lyckades sova i två timmar i alla fall. Glömde köpa öronproppar och blev väckt av några tyskar som tydligen tycker att det är ok att föra hur mycket liv som helst vid midnatt :crazy:

*studenterharenbartrådmedhostel*
*golvetpåkontoretärförhårt*
*mötenochstressimorgonsåskjutmignu*

Det är tur man inte får mörda folk utan konsekvenser, annars hade det nog skett ett mord idag. :rage:
Jag körde en specialrunda vi kör i Göteborg, där vi hämtar gods, tar med oss hem och sen har vi med oss returer tillbaka. Godset som vi har med oss hem körs ut på natten och, det var en av dessa nattchaufförer som medvetet jävlats med returerna, då han trodde de var en annan som skulle köra Göteborgsbilen idag.
Han hade blandat backar och lock på samma pall och det får man inte göra, jag fick världens utskällning när jag kom till Göteborg och sa som det var att det inte var jag som hade ställt det så.

Jag fattar inte hur man kan vara en sån barnrumpa att försöka jävlas medvetet med andra bara för att man inte drar jämnt med dom? Åh, jag ville bara strypa fanskapet. :arghh::arghh::arghh:
Nu ska jag författa ihop ett litet mail till chefen om incidenten, så här får det bara inte gå till. Jag ska inte få skit för något jag inte gjort. *morr*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 651
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar