Pullad biff!
Av någon anledning låter det lite snuskigt på svenska.Pullad ko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pullad biff!
Av någon anledning låter det lite snuskigt på svenska.Pullad ko
Av någon anledning låter det lite snuskigt på svenska.
Nej guuu, nu får jag inte stopp på min snuskiga fantasi... stopp stopp...Jag brukar kalla det pullad kossa
Hm, om man gör det på höna blir det pullad pulla...
Nej guuu, nu får jag inte stopp på min snuskiga fantasi... stopp stopp...
Fy dig.... inte snällt juh
Känns det bättre om jag säger att jag går upp kl 05?PERKELE HELVETE kom just på att jag har ett möte kl 8 imorgon bitti. Fyfan alltså. Känns inte ok. Kommer behöva kliva upp typ 07. Skjut mig
PERKELE HELVETE kom just på att jag har ett möte kl 8 imorgon bitti. Fyfan alltså. Känns inte ok. Kommer behöva kliva upp typ 07. Skjut mig
Känns det bättre om jag säger att jag går upp kl 05?
Jag kan ringa och väcka dig när min kisse vaknar, vid typ kl 6, ok?
Tur att alla är olika.Du är säkert en sån där morgonpigg människa! Jag lider av kronisk morgontrötthet. Går aldrig upp före 09 om jag absolut inte verkligen måste... Oftast sover jag till 10-11.
Ja tack.Jag kan ringa och väcka dig när min kisse vaknar, vid typ kl 6, ok?
@LadyCovergirl du kanske ska komma på ett studiebesök någon dag, kan du peka och välja själv?
Förvisso sant...Du är säkert en sån där morgonpigg människa! Jag lider av kronisk morgontrötthet. Går aldrig upp före 09 om jag absolut inte verkligen måste... Oftast sover jag till 10-11.
Förvisso sant...men å andra sidan hade jag vart tvungen att gå upp ändå, börjar jobbet 6:30 och det tar ca 30min att åka. Jag kan snooza till 5:30, men då får jag slänga i mig frukosten och det gillar inte magen.
På helger och lediga dagar kan jag ligga kvar i sängen och dra mig till framåt 8-10 nånting.