Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
PERKELE HELVETE kom just på att jag har ett möte kl 8 imorgon bitti. Fyfan alltså. Känns inte ok. Kommer behöva kliva upp typ 07. Skjut mig :banghead::banghead::banghead:

Känns det bättre om jag säger att jag går upp kl 05? :)

Du är säkert en sån där morgonpigg människa! :cautious: Jag lider av kronisk morgontrötthet. Går aldrig upp före 09 om jag absolut inte verkligen måste... Oftast sover jag till 10-11.

Du är säkert en sån där morgonpigg människa! :cautious: Jag lider av kronisk morgontrötthet. Går aldrig upp före 09 om jag absolut inte verkligen måste... Oftast sover jag till 10-11.
Tur att alla är olika.
Jag är kroniskt kvällstrött. Nu är klockan tjugo över nio och jag borde gå och lägga mmig om jag ska stå klarvaken och fräsch samt väldoftande och KLÄDD (går mest naken hemma och är paniskt rädd för att glömma sätta på mig något avgörande plagg......) i arla morgonstund imorgon.

Dagiset på gården har iofs berikats med en skrikunge som låter som hen kommer direkt från helvetet. Har jag "tur" drar hen igång skrikandet vid 07 och jag slipper således försova mig.
(Förövrigt har jag nästan övervägt att lägga ut förgiftade godisar på innergården för att blir av med den jäveln....)

Förvisso sant...
rolleyes.gif
men å andra sidan hade jag vart tvungen att gå upp ändå, börjar jobbet 6:30 och det tar ca 30min att åka. Jag kan snooza till 5:30, men då får jag slänga i mig frukosten och det gillar inte magen. :p
På helger och lediga dagar kan jag ligga kvar i sängen och dra mig till framåt 8-10 nånting.

Förvisso sant...
rolleyes.gif
men å andra sidan hade jag vart tvungen att gå upp ändå, börjar jobbet 6:30 och det tar ca 30min att åka. Jag kan snooza till 5:30, men då får jag slänga i mig frukosten och det gillar inte magen. :p
På helger och lediga dagar kan jag ligga kvar i sängen och dra mig till framåt 8-10 nånting.

Kl 8 är min absoluta gräns (om jag inte har särbon bredvid mig, då kan jag dra mig längre) sedan blir jag rastlös.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 647
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar