Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så då var jag mätt, fick bli lite våfflor så här på kvällskvisten. Sitter å tittar på mer hus nu. Just nu är det Dalarna, men gud så man är fördomsfull "nä den orten vill jag inte bo på" "ABSOLUT INTE DÄR" "Fy vilken ful fasad" osv... :p

Nojar lite inför tandutdragningarna imorgon. Känns lite stört att dra ut fyra friska tänder men försöker fokusera långt bort på det fina resultatet.

Så då var jag mätt, fick bli lite våfflor så här på kvällskvisten. Sitter å tittar på mer hus nu. Just nu är det Dalarna, men gud så man är fördomsfull "nä den orten vill jag inte bo på" "ABSOLUT INTE DÄR" "Fy vilken ful fasad" osv... :p

Appappapp, inte dissa Dalarna nu! :mad:

Fast jag förstår vad du menar om du kollat kring Ludvika och större delen av Borlänge... :angel:

Titta på Orsa.
Dalarnas pärla :heart

(Voff, helt opartisk fd Orsabo)

Appappapp, inte dissa Dalarna nu! :mad:

Fast jag förstår vad du menar om du kollat kring Ludvika och större delen av Borlänge... :angel:
Ja familjen bor ju i stora Smedjebacken så är ju i närområdena, Ludvika (Grängesberg är ett litet nej jag vill inte bo där!), mot Borlänge och möjligen mot Vansbro-hållet. Falun är jag inte heller så förtjust i faktiskt :p Malung är fint men för långt åt skogen, och så finns det såklart flera andra hålor som är åt skogen för "långt från samhället" :p

Ja familjen bor ju i stora Smedjebacken så är ju i närområdena, Ludvika (Grängesberg är ett litet nej jag vill inte bo där!), mot Borlänge och möjligen mot Vansbro-hållet. Falun är jag inte heller så förtjust i faktiskt :p Malung är fint men för långt åt skogen, och så finns det såklart flera andra hålor som är åt skogen för "långt från samhället" :p
Malung....rys!
Stendött samhälle. Och dt går bara utför.
Gick gymnasiet där då det ändå var ok och får ändå ångest av det stället. Vansbro är också rätt dött men bättre.
Men det är oändligt mycket finare natur och samhällen runt siljan/orsasjön

Lyckades sova i två timmar i alla fall. Glömde köpa öronproppar och blev väckt av några tyskar som tydligen tycker att det är ok att föra hur mycket liv som helst vid midnatt :crazy:

*studenterharenbartrådmedhostel*
*golvetpåkontoretärförhårt*
*mötenochstressimorgonsåskjutmignu*
Hmm.. Detta blev svårt att läsa :p
*studenterharenbartrådmedhostel* blev :
studenter har en bar tråd med hostel
Eller
studenter har en bartråd med hostel
:cool::cool:

Men till slut så :D
studenter har enbart råd med hostel

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 643
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar