nej för fasen, gör inte det!Vågar man ens nämna american pie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej för fasen, gör inte det!Vågar man ens nämna american pie?
Hallongrottor då?nej för fasen, gör inte det!
Herregud, jag är gravid, jag tänder på allt med sockerHallongrottor då?
Då anar jag hur din karl gör för att smöra för dig. Och då menar jag inte att han rullar sig i tjära och fjädrar........Herregud, jag är gravid, jag tänder på allt med socker
Han har lärt sig precis hur han ska göraDå anar jag hur din karl gör för att smöra för dig. Och då menar jag inte att han rullar sig i tjära och fjädrar........
Åh, bilderna i mitt huvud nu har han dessutom en riktig mansförkylning med mängder av snor, det gör det bara ännu roligareFredagsmys hos @Flixon .....maken rullar sig i äggröra och pärlsocker och kör en förförisk dans......
Det är inte snor. Det är vaniljsås.......Åh, bilderna i mitt huvud nu har han dessutom en riktig mansförkylning med mängder av snor, det gör det bara ännu roligare
Tills det är klart nä men en 3-4 timmar iaf, det beror på hur mycket kött du har också. Men precis som i Athena_arabians recept så ska du kunna dra isär köttet!
Så då var jag mätt, fick bli lite våfflor så här på kvällskvisten. Sitter å tittar på mer hus nu. Just nu är det Dalarna, men gud så man är fördomsfull "nä den orten vill jag inte bo på" "ABSOLUT INTE DÄR" "Fy vilken ful fasad" osv...
Titta på Orsa.Så då var jag mätt, fick bli lite våfflor så här på kvällskvisten. Sitter å tittar på mer hus nu. Just nu är det Dalarna, men gud så man är fördomsfull "nä den orten vill jag inte bo på" "ABSOLUT INTE DÄR" "Fy vilken ful fasad" osv...
Jag slängde in min på morgonen sist. Sen letade vi bortsprungen hund i några timmar, hittade den, gick på marknad och lite annat och åt på kvällen. Stod inne nära 8 timmar
Ja familjen bor ju i stora Smedjebacken så är ju i närområdena, Ludvika (Grängesberg är ett litet nej jag vill inte bo där!), mot Borlänge och möjligen mot Vansbro-hållet. Falun är jag inte heller så förtjust i faktiskt Malung är fint men för långt åt skogen, och så finns det såklart flera andra hålor som är åt skogen för "långt från samhället"Appappapp, inte dissa Dalarna nu!
Fast jag förstår vad du menar om du kollat kring Ludvika och större delen av Borlänge...
Det kommer gå bra! KramNojar lite inför tandutdragningarna imorgon. Känns lite stört att dra ut fyra friska tänder men försöker fokusera långt bort på det fina resultatet.
Orsa är fint, men på snäppet för långt ut i skogen och, det fanns inga fina hus därTitta på Orsa.
Dalarnas pärla
(Voff, helt opartisk fd Orsabo)
Malung....rys!Ja familjen bor ju i stora Smedjebacken så är ju i närområdena, Ludvika (Grängesberg är ett litet nej jag vill inte bo där!), mot Borlänge och möjligen mot Vansbro-hållet. Falun är jag inte heller så förtjust i faktiskt Malung är fint men för långt åt skogen, och så finns det såklart flera andra hålor som är åt skogen för "långt från samhället"
Hmm.. Detta blev svårt att läsaLyckades sova i två timmar i alla fall. Glömde köpa öronproppar och blev väckt av några tyskar som tydligen tycker att det är ok att föra hur mycket liv som helst vid midnatt
*studenterharenbartrådmedhostel*
*golvetpåkontoretärförhårt*
*mötenochstressimorgonsåskjutmignu*